ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

it all fades away in the End...

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

1. آیا میخواهید بدانید:

مرحوم پرفسور حکاک که بود و چه کرد؟؟

از کی مرکز تحقیقات مخابرات پروژه ها را out source کرد؟؟ از کی float شدن؟؟

چطوری می شود با concurrent engineering مشکل خروجی ناقصمان را حل کنیم؟؟

وزیر وقت هزار سال(!) پیش با گفتن این جمله چه هدفی را دنبال میکرد: " گوشی بسازید که مدارش اندازه این میز(!) باشد ولی خواهشا و عاجزا فقط کار کند" ؟؟

این جمله از کیست: "قرار نیست کارمندان همیشه برنج بخورند و طلا انبار بکنند!!" ؟؟؟

آیا می دانستید با open شدنه مرکز تحقیقات مخابرات کارهایی مانند دانلود فیلم(!!!) کم شد؟؟؟ نه واقعا میدانستید؟؟

بله عزیزان... با نشستن سرکلاسهای دکتر فی شما به جواب سوالات خود دست می یابید!!!!!

و کلاس ساعت 8 الی 9:30 عملا به 8 الی 10:30 تبدیل میشود.. شخصا با این مسئله مشکلی ندارم .. ولی خوب گشنمون میشه!!!



2. جاروبرقی رو بدون هماهنگی قبلی دادم به دختره ااتاق بغلی.. بعد دختری که تو سرپرستیه ساختمون ماست اومده در اتاق میگه "واقعا که!!! من به شما اعتماد کرده بودم!!!" ... حالا جاروبرقیه مورد نظر ینی ممکنه توسط دختره اتاق بغلی مثلا دزدیده شه؟؟ یا مثلا قطعات گرانبهاش که با چسب نواری(!) یا همون نوار چسب(!) از 63 ناحیه به هم وصل شده دچار آسیب میشن خدایی نکرده؟؟ خلاصه هنوز که هنوزه متوجه نشدم بابت چی متاسف شد :))



3. اگر میخواهید بدانید کشوری توسعه می یابد یا نه، نیازی نیست سراغ فناوری، کارخانه و ابزاری که استفاده میکند بروید، اینها را میتوان به راحتی خرید یا دزدید یا کپی کرد...

برای دیدن توسعه بروید در دبستان ها و پیش دبستانی ها ببینید آنجا چگونه بچه ها را آموزش میدهند.. مهم نیست چه چیزی آموزش میدهند بلکه ببینید چگونه آموزش می دهند.. اگر کودکان را پرسشگر، خلاق، صبور، نظم پذیر، خطرپذیر، دارای روحیه گفتگو و تعامل و نیز دارای روحیه مشارکت جمعی و همکاری بار می آورند، همان انسان ها و شخصیت هایی خواهند شد که می توانند توسعه ایجاد کنند..

داگلاس نورث برنده جایزه نوبل اقتصاد



4. امروزم تا یه مسیری رو پیاده قدم زدم اومدم.. نظرم چیه دیگه پیاده قدم نزنم نیام؟؟  مثل اینکه هیچ وقت قرار نیست اون مسائل برام عادی بشه!! البته بهتر که عادی نشه.. لااقل اینجوری هنوزم به خودم میتونم امیدوار باشم که عوض نشدم..






+ وَ مَا الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلاَّ لَعِبٌ وَ لَهْوٌ

و زندگانی دنیا چیزی جز بازیچه و سرگرمی نیست...


۹۴/۱۲/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

+ شدیداً موافقم !

3. عالــــــــی بود !

من عاشق اقتصادُ مدیریتُ اینجور رشته هام !

نمیدونم واقعاً تو این رشته ای که الان هستم، چرا هستم :))))))) !!!

البته بعید نیس ارشدُ برم ام بی ای !

حالا ممکنه با خودت بگی اینجا جاش نبود اینُ بنویسی، اما خب باید اینُ اضافه کنم که حرف از پیشرفتُ توسعه ُ روحیه ی جنگنده ُ آدمای خفن که میشه، تمام اهدافُ آمالم میان تو ذهنمُ دوس دارم بیانشون کنم :دی !!

همین دیگه ! :دی

پاسخ:
+ آرامش میده...
3. خیلی هم خوبه.. برو دنبال علاقت و توش بهترین باش.. من یکبار اینکارو نکردم و هنوز که هنوزه بابتش خودم رو سرزنش میکنم.. شایدهم تا ابد ادامه پیدا کنه.... این حس بد... درنتیجه ممکنه یک روز برم دنبالش
نه چرا بگم؟ :) تو این وبلاگ آزادی بیان وجود داره :) البته صد درصد درچارچوب احترام :)) که خداروشکر همه خواننده های من با شخصیت هستن.. میتونید از هرچی که دوس دارید حرف بزنید.. من گوش میکنم :)
و زندگانی دنیا چیزی جز بازیچه و سرگرمی نیست...
پاسخ:
بله...
جاروبرقی بامزه بود. البته بعضی وقتا کلا انقد جابجا میشه که هیشکی نمیدونه جاروبرقی کجاس. ولی خب یکم هم مسیولا خنگن که انتظار دارن  که مثلا تو یه بار ببری پس بدی و بار بعد اتاق بغلی بره بگیرتش. به هرحال باید در مصرف انرژی صرفه جویی کرد دیگه. 
پاسخ:
آخه یه دونه نیس.. چندتا دارن...
موقع دادن جاروبرقی ازمون کارت دانشجویی میگیرن که واسه گرفتن کارتمون جارو رو برگردونیم :)))))) اینا مسئلشون صرفه جویی تو انرژی نیست :دی .. نگران جارو چسبیشون بودن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">