ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

کاش یه راهی بهم نشون میدادی...

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

1.

امروز به دکتر پن مسیج دادم برای جلسه.. جواب داد که لطفا ایمیل بزن این هفته شاید نباشم، ارادتمندم!.. آخه این چه سیستمیه که فقط جمعه ها و اونم تو یک ساعت مشخصی فقط میشه بهش مسیج داد؟؟ الان من اگه این موضوعو زودتر میدونستم تا حالا رفته بودم خونه... ولی ایرادی ام نداره اینجا یکم بیشتر کارامو انجام دادم.. البته یکم دیگه که باهاش جلو برم یکسری قوانین برام شکسته میشه مثلا تو تلگرام هم میشه بهش text بدم!!

بشدت سرش شلوغه و این کار رو سخت میکنه.. امیدوارم تا دی سال آینده دفاع کرده باشم که برای دکتری دستم باز باشه...
نمیدونم کتابای کنکور رو ببرم با خودم یا نه.. همشونم قطورن.. کلی سنگین میشه.. البته مسئله مهم تر اینه که هنوز بیلیط هم نگرفتم :)))) تقصیر دکتر پن بود دیگه.. نمیدونستم کی وقت میده که بیلیط بگیرم..

تو خوابگاه یه چیز زدن با پارچه های سیاه و اینها.. برای شهادت حضرت زهرا..

منتظر محرم هستم... خودخواهانه است که منتظر همچون روزی باشم ولی یکی از نقاط عطف زندگیمو رقم زد... کاش محرم امسال به نتیجه الانم میرسیدم .. کاش محرم امسال رو از دست نمی دادم.. شاید هم محرم بعدی زمان بهتری براش باشه.. کسی چه میدونه؟؟

خیله خوب.. من الان خوابم نمیبره.. مسواکم نزدم هنوز.. :||



2.


Dont know what to say

its frustrating being not able to talk.. im not sad at all.. really fine i am :) ... just dont know what will happen??? i wish words wouldnt be that hard

 ...... i always think .. think.. i think a lot .. it drives :) me crazy that i cant do anything



۹۴/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

کی محرمه ؟! :|
پاسخ:
مهر ماه سال بعد :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">