ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

درهم برهم!

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ
اگه از وسیله جمع کردن و اتاق رو تمیز کردن و بیلیط گرفتن و طول مسیر آهنگ گوش کردن و فکر کردن و به هم خوردن آرامشم با سوالای تموم نشدنی خانوم کناریم و درنهایت خواستگاری ازمن برای برادرش!!! و گزارش اول ناتمام پروژه ای که باید تا آخر هفته بفرستم و خوردنیایی که واسه من رو میز بود و نظر مامان راجع به پوست من که چرا خراب شده و بیا برات ماسک بزنم و :|||.... که بگذریم! نهایتا الان در منزل هستم!
سال 94 هم داره تموم میشه.. به همین سرعت.. خیلی همه چی زود میگذره.. احساس میکنم سال 95 به غایت سال خوبی خواهد بود.. 94 هم خوب بود.. چندساله اخیر همش خوب بوده واسم.. ولی 95 رو امیدوارم خیلی بهتر بگذرونم.. اتفاقای خوب خوب بیفته.. اون چیزایی که میخوام بشه .. شاید بعدتر از چیزایی که میخوام 95 اتفاق بیفته و انجام بدم ،اینجا بنویسم..
شاید خانواده بخوان یه مسافرت چند روزه بریم.. ولی من دوس دارم همش خونه باشم و استفاده کنم از این فضا... البته بیرون و این ور اون ور بریم که میریم و میخوام عکس بگیرم که قبلا نمیگرفتم.. ولی مسافرت دوس ندارم برم.. البته مامان اینا یه ماه پیش رفتن شمال که من نتونستم برم:||||| نمیدونم چرا هرکی بابایی منو میبینه فک میکنه شمالیه :))) بنظرمن که اصلا شبیه شمالیا نیست.. بابا بور و پوست سفید و چشمای روشنی داره .. این ویژگی بیشتر مال آذری هاست... نمیدونم چرا میگن شمالی هستید؟ :)) ولی من که چش و ابرو مشکی شدم مث مامانم.. :| 
این تابستون برنامه های ویژه ای دارم ..من این واحدام خرداد تموم بشه امتحانامو بدم میخوام تابستون کلی کار انجام بدم.. البته امیدوارم پایان نامه و کنکور وقت کافی برام بذارن.. 
درضمن دلم میخواد با یکی هم مشورت کنم راجب اپلای کردن یا کنکور دادن .. دیگه وقت ندارم.... استادم خیلی هنر کنه واسه پایان نامه وقت میده.. االبته میتونم باهاش حرف بزنما ..یه صحبت کوچولو هم دراین زمینه باهاش داشتم ولی خوب اونقد که اتاقش شلوغه همیشه پشت در اتاقش یه صف طویل تشکیل میشه!! آدم آرامش نداره.. نمیدونم با کی حرف بزنم.. تاحدی میدونم میخوام چیکارکنم.. ولی بازم دوس داشتم بایکی حرف بزنم..
کلی حرف دارم واسه این موضوع... نمیدونم چیکار کنم به کی بگم.....

۹۴/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

کاش یکی هم منو قانع کنه که دکترا خوندن ضرر نیست ‏!!‏
پاسخ:
آفرین عزیزم..نمیتونم بگم ضرر هست یا منفعت!
ولی همین خوبه که کورکورانه نمیخوای راهی رو بری که خیلیا میرن...
من واقعا اگه دلیل شخصی نداشتم و خودم در وهله اول برای خودم توجیه نبودم شاید اینکارو نمیکردم

چه قدر حس خوبیه که آدم احساس کنه سال پیش روش میتونه سال خفن و خوبی باشه  ؛ واقعا امیدوارم سال 95 سال خوبی برات باشه : )

پاسخ:
آره خیلی :) انرژی مثبت بدیم :)
امیدوارم برای توام همینطور :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">