ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

بهای انسان بودن :)

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

1.

تا فردا باید گزارش پروژه بدم + اون یکی تمرین.. ولی هنوز نا تمومه!!.. چرا؟ چون همش این ور اون ور بودیم.. به مامان میگم من درس دارم میگن که آره باشه :||| و همچنان بیرون میریم... درهمین حد ابراز نگرانی میکنن :)))... ولی خیلی خوب بود ... وای رفته بودم بالای یه تپه یا کوه اسمشو نمیدونم.. باد میومد بعد من عین بچه ها میرفتم بالا بعد میدوئیدم پایین :)))))) ... اگه شتابمو کنترل نمیکردم ممکن بود با کله برم تو آب :)))) خیلی حس باحالی بود.. یاد بچگیام افتادم.. بعد به مامان میگم ذوق کردی ؟؟ میگه نه مگه بچه ای که تازه راه رفتن یاد بگیری ذوق کنم :))))))))))... قربون مامانم برم که انقد باحال جواب میده :)))))...

یه دوستی توی کامنت خصوصی گفتن که من با بقیه یه جورایی فرق میکنم .. همچنین به اندازه یه خانوم 35 ساله پخته هستم :))... خوب این باعث خوشحالیه که بیشتر از سنم بفهمم ولی خودم واقعا اینجوری فکرنمیکنم ... خیلی جاها کم و کاستی دارم...گاهی به گذشته فکرمیکنم میبینم خیلی جاها بچگانه رفتار کردم.. ولی خوب سیر تکاملی ادامه داره.. میدونم منظور مثبتی از سن 35 داشتن :).. ولی من  20 سال و خورده ای هستم :D .. من یه دانشجوی فوق لیسانسم که بین درس خوندنم وقفه نیفتاده.. درنتیجه من 35 ساله نیستم :))))))))) ... تازه حتی فکرمیکنم هنوز 19 سالمه :)))).. کلا احساس کوچولو بودن دارم و تصمیم دارم تا 50 سالگی این حس رو حفظ کنم :))) و بنظرمن سن به معنای واقعی فقط یک عدده.. یه عدد بی ارزش.. که چیزی رو برای من ثابت نمیکنه..



2.

بخند.. همیشه بخند... تو فقط بخند :).. وقتی میخندی خیلی خواستنی میشی... وای

اصلا.. کلا ..قطعا.. همه جوره خواستنی هستی...

سرد نشو.. عوض نشو... مصمم ادامه بده...

به حرف های بیهوده اطرافیان توجه نکن... بذار تو دنیای کوچیک خودشون خوش باشن :)

بذار تو با بقیه فرق داشته باشی...

به خودت خیلی سخت گرفتی و میدونم لایق بهترینا هستی ... 

یه لحظه ام به راهی که توش قدم گذاشتی شک نکن...

تو مایه افتخاری عزیزه دوست داشتنی :)...



3.

من حسودم.. البته آدم حسودی که هیچ کاری نمیتونم بکنم!!!!.. منظورم از حسود به اون معنای مزخرف و بدجنس وارانه نیست.. ابدا

حسود مثل دوستی که از دیدن دوست صمیمیش با دوستای دیگش حسادت میکنه.. حسود مثل مردی که از محبت بیش از حد خانومش به بچش حسادت میکنه.. حسود مثل دختری که حتی به کامنتا و فالویینگ های کسی که دوس داره حسادت میکنه ...  حسود مثل.... خیلی چیزا... 

فریدون آسرایی میگه:

آخر اعترافمه.. تو قدیس زمینی..

این نکته یک سواله... چرا تو بهترینی؟؟؟؟؟؟؟


این گل کوچولو تقدیم به همه خواننده هام.. چه روشن و چه خاموش همگی برام ارزشمندین :)... البته خوب طبعا روشن ها به مرور زمان تو قلب و ذهن آدم موندگار میشن ... امیدوارم سال 95 برای همه مون فوق العاده باشه :) ...

انگشتام کبود شده از سرما :)




+ ممکنه عکس رو حذف کنم ...

۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

از عکستون مشخصه خانوم شیک و خوش لباسی هم هستین :)
پاسخ:
مرسی

و تن آدمی شریف است به جان آدمیت..
:D
تو با منش و با شخصیت بودنتون که شکی نیست :)
پاسخ:
شما لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">