ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

مرا تحویل بگیر .. تا سالم نو شود :)

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ

سرانجام تونستم درس و مشقامو انجام بدم و برای استادا بفرستم :) امیدوارم تواین تعطیلات بتونم یکم بیشتر کارامو درسامو انجام بدم.. تنها تایمی هست که میتونم با خیال راحت ازش استفاده کنم..

یه عکس تواینستا دیدم نوشته بود: دوست پسراتون رو تو دید و بازدید عید زن ندن صلوات :)))))

خوب شامل حال من نمیشه ولی منم از همین جا دعا میکنم و انرژی میفرستم که یه وقت آقای آینده مو تور نکنن :)))) خجالتم خوب چیزیه.. مگه خودشون ناموس ندارن؟؟ برن واسه برادر پدر خودشون زن پیدا کنن.. هرچی هیچی نمیگم..  از اون هم نمیگذرم اگه الان که من نیستم به دخترای دیگه حتی فکر کنه :D .. و امیدوارم به موقعش خودش رو سالم به دست من برسونه :)) وگرنه خیلی دلم میشکنه بعد هر روز میشینم گریه میکنم  :(
"آز" هم این مورد رو تایید کرد.. میگه واقعا همچین چیزی هست زیر سر میگیرن :||| .. ما از این رسما نداریم ولی انگار بعضیا جدی جدی دارن :((

امروز ساعت 3-4 بعداز ظهر دکتر پن تو تلگرام برام تبریک سال نو فرستاد... به جای اینکه اول من واسه ایشون بفرستم ایشون برامن میفرسته:)) ... خوب تقصیر من چیه زودتر از تحویل سال فرستاد ... درسته که میدونم واسه خیلیا فرستاده ولی همین که به یاد منم بود ممنونم ازش :)))

بعد متن درست حسابی نداشتم واسش بفرستم رفتم به "آز" و "زر" میگم بچه ها متن خوب چی دارین؟؟ مکالمه من و آز:

آز: برا چه رده سنی؟ جدی یا احساسی یا خنگولی؟

من: تقریبا میانسال.. و با ادبانه و با شخصیتانه

 آز: واسه کی میخوای هان؟ کیه؟ چیه؟ چندسالشه؟؟ (همون سبک غیرتی شدن و اینایی که آز نسبت به من داره :)) )

من: 42 سالشه :))

آز: نوچ نوچ نوچ با 40 ساله ها میپری؟؟

من: این خاصیت عشقه :)))))


فکرمیکنم 95 یه نقطه عطف دیگه بشه برام.. باید دید صلاح در چی هست... خدایا چیزای خوب خوب برام درنظر بگیر... همچنین چیزایی که دوس دارم رو صلاحم رو درشون قرار بده :)... دعا بهتر از این دیدید اصلا؟؟ :)) یه دوتا چیز اختصاصی هم میخوام که فردا موقع تحویل سال بهت میگم :)

سال 95 رو به شما هم تبریک میگم و برا همه تون سال خیلی خوبی رو مجددا آرزو میکنم... اول سلامتی دوم موفقیت...


+ خمس و زکاتمون تو سالی که گذشت رو بدیم... یتیم هارو فراموش نکنیم... 


*عنوان محسن حسینخانی

۹۵/۰۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">