ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

تعبیر یک رویا

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

1.

تو تلگرام چشمم به عکست افتاد...

دلم یهو خیلی برات تنگ شد..کاش اونجوری نمیشد.. کاش خراب نمیشد.. میدونی خیلی عوض شدی..خیلی.. دیگه اون آخریا نمیشناختمت.. غریبه شده بودی.. دیگه اونیکه یه زمانی دوسش داشتم نبودی.. 4سال زندگی مشترک باهم تو خوابگاه و تو 1 اتاق کم نبود.. من و تو و زر دوستای خیلی خوبی بودیم.... ولی تو از پیش ما رفتی.. چون ما همراهت نموندیم... چی شد که انقد خودت رو گم کردی؟؟؟ ولی با این حال هنوزم یه جایی اون ته قلبم برای توئه.....


2.

بعد از چند روز بی خبری از درس ( یکی منو شطرنجی کنه) نهایتا امروز نشستم پای درس و اینجور مسائل.... و دوباره و چندباره این رو حس کردم که چقدر رشته مو دوس دارم :) و بیشتر از اون گرایشم رو... اگه صدبار به عقب برگردم بازم همین گرایش رو انتخاب میکنم.. میتونم بهش امیدوار باشم که آدم مفیدی در این زمینه خواهم شد! .. و تصمیم دارم واسه دکتری تنها گرایشی که انتخاب میکنم همین باشه.. فقط 1 انتخاب 1 دانشگاه .. حتی 2 تا گرایش هم تو انتخاب رشته ام انجام نمیدم...


3.

دیشب یه خواب عجیبی دیدم... اصولا کم خواب میبینم ولی هیچوقت کیفیت رو فدای کمیت نکردم :دی ... و هرررر خوابی ببینم بی برو برگرد تعبیر خواهد شد... از کرامات اینجانب :)))) ...

خواب دیشب عجیب و دلگرم کننده بود.. اولش معنیش رو متوجه نمیشدم... ولی بطرز عجیبی بعضی وقتا یهو یه چیزایی انگار بهت الهام میشه وسط روز معنیش یهو به دلم افتاد... و دیدم کم شباهت به اوضاع و تصمیمات اخیر و آینده م هم نیست... لذا حلقه ارتباطیش رو درک کردم و یه بار دیگه حضور خدا رو تو زندگیم حس کردم...


4.

ما آدما وقتی چیزی رو دوست داریم خوب دوسش داریم.. ولی وقتی بقیه هم از اون چیز تعریف میکنن ما بیشتر دوسش میداریم... این راجع به آدما هم صادقه.. وقتی ستایش افراد دیگه رو راجع به اونیکه دوسش داری میبینی اون وقت دوس داری اون آدمو فشار بدی بچلونی :))))... گرچه نسبت به توقعات من شاید یه coward باشه.. البته شایدهم دلیل خوبی براش داشته باشه.. یا دلیل شخصیه ناراحت کننده داشته باشه.. هرچی که هست خدا ازش نگذره :( .. مخصوصا اگه مورد آخر باشه...


+ صبح که از خواب پا شدم اولین چیزی که نا خودآگاه گفتم این بود: و ثمرة فوءادی ...... و هنوز هم نفهمیدم که چرا؟؟؟؟


بعدا نوشت:

هیچ وقت عربیم خوب نبوده  :||||||| ... تو کنکورم خوب نزدم :|||||.. کلمه بالا ة برای مونث هست.. و اگر من جمله رو منسوب به پیامبر بدونم فکر کنم دیگه ة نمیگیم ... عجب سوتی :))... البته خوب اینو حضرت فاطمه به بچه هاشونم میگفتن.. ولی چیزی که من بعداز بیدار شدن از خواب زمزمه کردم ثمرة بود ...

اگه بازم اشتباه میگم علما اصلاح کنن :D

نظرم چیه دیگه عربی ننویسم؟!


۹۵/۰۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

کمک کننده بود و جالب.عالیه واقعا عجب وبلاگی دارین
پاسخ:
الان باور کنم کامنت تبلیغاتی نیست؟
:||||

عجب روزمرگی داشتی این چند وقت
خدا به خیر بگذرونه :)

معنی این کلمه هم نفهمیدم! و ثمره فؤادی رو می گم! :)
پاسخ:
از چه لحاظ خدا به خیر بگذرونه؟؟؟
ثمره فوءادی ینی میوه قلبم... پیامبر به حضرت فاطمه میگفتن...
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۰۳ سعید یگانه (جاوید)
سلام. داشتم وبلاگهای به روز شده رو نگاه میکردم به این بلاگ رسیدم.
مطالب خوبی دارید. جزو معدود بلاگهایی است که خیلی از پستهاش رو نگاه کردم (برعکس اکثر بلاگهای دیگه)موفق باشید
ضمناً سال نو مبارک
پاسخ:
سلام سپاسگزارم :) سال نو شماهم مبارک...
این جور کامنت ها باعث خوشحالیه منه... لطف دارید که مطالب من رو خوب میبینید...
به وبلاگ شما سر زدم جالب مینویسید... "تحلیل" تبلیغات تو فیلم های هالیوودی جالب توجهه..
سلام ‏!‏
نوروزت مبارک ‏!!‏
امیدوارم امسال برات همون سالی بشه که آرزوشو داری ‏!‏


بهار امسال عمر من که همش با غم هجر دوست گذشت و سر جمع 3 4 ساعت بیشتر درس نخوندم :‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏ ‏!‏ میبینی خوشحالم هستم تازه :دی ‏!‏

راستی دو پست قبلت راجبه استاد شجریان نوشتی ‏!‏ تابحال از خبر بیماری هیچ هنرمندی ناراحت و شوکه نشدم که از خبر بیماری استاد شدم ‏!‏
استاد شجریان یک هنرمند ساده نیست، استاد یک اسطوره اس بخاطر اینکه روح ما رو پیوند میده به سنت هامون ‏!‏ به ادبیات و موسیقی سرزمینمون ‏!‏
امیدوارم حالش زودتر خوب بشه و بازم کنسرت بذاره و بخونه ... ‏!‏
پاسخ:
سلام سال نو توام مبارک.. وای مرسی از آرزوت :)).. امیدوارم امسال برای توام عالی باشه...
من اصلا نمیتونم درس بخونم :((((((.... هر روز بیرونیم :((((((

خسرو آواز ایران همیشه جاودانه خواهد ماند... 
انشاالله که تنش به ناز طبیبان نیازمند مباد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">