ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

تمام شد.. موهایم را می گویم..

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ق.ظ

هیچ وقت ساعت 10 شب به بعد سایت های خارجی رو برای خوندن مقالات باز نکنید!!... چون اون وقت همزمان هزار تا tab باز میکنید و وقتی وسط همه اینها هستید متوجه میشید که دیروقته و باید بخوابید ... و چون طبعا نمیتونین همشونو بوک مارک کنین دوباره از دستتون در میره که چند صفحه از یه ژورنال رو چک کردین و باز فردا باید از اول شروع کنید...
درنتیجه اینکار رو از اوایل روز شروع کنید...


موهام بازم بلند شدن... خیلی بلند شدن!... میخوام برم کوتاهشون کنم.. درسته که چندوقتی هست که دیگه موی بلند مد نیس ولی من دلیلم این نیس!!!... فقط قبل از کوتاه کردنشون میخوام یه دفعه بابلیس کنم و یکم لذت ببرم و بعد کوتاهشون کنم... همیشه دوس داشتم یکم حالت داشته باشن ولی اونقدر صافن که نمیدونم جریان چیه..

امروز جلو آینه اون قسمت خودشیفتگی مغزم بهم گفت چقد brunette بهم میاد.. ولی نمیخوام حالا  حالاها موهامو رنگ بکنم.. چون دکتر پن هم دیگه جدیت نمیگیره و خوشش نمیاد... حالا فقط همین نیس.. کلا دوس دارم به معمولی ترین حالت ممکن در دانشگاه حاضر شم... البته رنگش اصلا تابلو نیس..
خلاصه میدونم اطرافیان از این بابت(همون کوتاه کردن) متاسف میشن و سرزنشم میکنن.. ولی برام مهم نیست...

میخواستم درمورد پایان نامم بنویسم همش شد مو...!

۹۵/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

مو صاف هم که قشنگه
موی بلند دخترونه تره
گوربابای مد
پاسخ:
بله خوب.
من موی بلند خیلی دوس دارم. حالا مد باشه یا نه فرق نمیکنه.
پاسخ:
منم دوس دارم ولی الان سالهاست که تا پایین کمرم هست.. خیلی رسیدگی و مراقبت میخواد...
بعد واسه دانشگاهم دردسره هرجوری جمع میکنی ممکنه از یه ور بیاد بیرون
تازشم ناراحتم هستم مثل این فیلما میخوام بخاطر ناراحتی بزنم موهامو خراب کنم :|
یاد یه استیکر تلگرام افتادم که توش نوشته، وقتی یک دختر موهاشو کوتاه میکنه‏;‏ یعنی هیچی برای از دست دادن نداره ‏!‏ البته استیکر طنزه :دی ‏!!‏
پاسخ:
آره دیده بودمش :)
آره طنزه .. زیاد اغراق آمیزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">