ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

پس بهتر نبود تورا آرزو میکردم؟؟؟؟؟؟

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ
اصلا هم 13 عدد بدی نیست... دوسش دارم...

عکسم رو حذف کردم.. و متن نیز...


۹۵/۰۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

من هم عاشق 13 هستم.
البته گره زدن به نیت شوووهر توهین هست به دختران.
اما در اصل این برداشت برداشته غلطی است.
اصل قضیه گره خوردن طبع ما با طبیعت است:)
پاسخ:
ا؟
نمیدونستم این معنی رو هم میده.
اصلنم بد نیس
پاسخ:
دوست داشتنیه :دی
سلام

هیچ عددی نحس نیست اگر ما اعتقادی به نحسی آن نداشته باشیم
پاسخ:
سلام 
حرف شما درسته.
ولی منظور من هم نحسی نبود.. کلا منظور دیگه ای داشتم :)
سیزده واسه مسیحی ها و مسلمانان نحسه! یهودیا این روز رو جشن می گیرن! :)
پاسخ:
اوه قضیه چرا عقیدتی شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">