ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

مرا بغلی دِه که آن بِه :))

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

1.

- ماماااااااااااان :))

+ ااااا نکن


مامانِ من از اینکه یه نفر یهو از پشت بغلش کنه بدش میاد .. و هربار که من یهو از پشت بغلش میکنم میگه برو اون ور :))))))... ولی من خیلی خوشم میاد از این حرکت روی مامانا :)))... مامانه من که خوشش نمیاد امیدوارم مادر شوهرا از این حرکت بدشون نیاد :)))) .. چون میخوام بعدها رو اونم انجام بدم :))))))))

یه وقت جلف نباشه؟ :دی

چه کنم ابراز احساساتم انتحاریه :دی



2.

تو این دفترچه که متعلق به بنده بوده،  پدر جان اومدن یادداشتی راجع به کارهایی که باید انجام بدن نوشتن :)) ... پایین صفحه عکس یه خرس کوچولوهه.. بله :))



و در عکس بعدی جلد روی دفترچه ای که بابا ازش استفاده کرده :)))))




خوب آخه مگه میشه همچین بابا مامانیو دوس نداشت؟؟ :))))


+ فردا بیلیط دارم :(


۹۵/۰۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۵ چشم به راهم ...
خدا حفظشون کنه

همیشه شاد باشید...
پاسخ:
خیلی متشکرم
خدا پدر مادر شمارو هم سلامت نگهداره
سفر کردن خوبه
ولی توی ماشین بودن واقعا مزخرفه!
مخصوصا وقتی به شب بخوری و مجبور باشی به زور خودتو بخوابونی! :)
پاسخ:
سفری که از عزیزانت دورت بکنه دیگه مهم نیس باچه وسیله ای باشه
هرچند که من دیگه مسافر محسوب نمیشم... وطن دومم شده
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۵ رها مشق سکوت
تا حالا به این نوع بغل کردن که فکر نکرده بودم ولی یکی از چیزهایی که به شدت عصبی و کلافم میکنه اینه که یکی هی با دستش بزنه به پهلوم صدام کنه
دلم میخواد تو اون لحظه خفش کنم بسکه از این حرکت حرص میخورم D:
پاسخ:
:)))))
اوه منم بدم میاد از اون حرکت :)))) .. بغل کردنو دوس دارم ولی رو مخ بودن رو نه :)))
دخترعموم دقیقا این مدلیه که میگی.. وقتی باهات حرف میزنه اگه دستشو هی بهت نزنه اصلا نمیتونه انگار :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">