ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

Not in a Million yearsssssss.... :)

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ
الان چند ماهه که یکی از دانشکده های دانشگامون ازم درخواست کرده که براشون تدریس کنم ولی من هی عقب میندازمش!!!!!!!!... نمیدونم چمه واقعا!!!... درسته خیلی سرم شلوغه ولی خودم هم خوب میدونم که اگه بخوام میتونم چندساعتی تدریس هم داشته باشم...

گذاشتمش واسه تابستون... اگه وقت کنم... درواقع بهونه نداشته باشم!!

اردیبهشت یه بازدید داریم از یه کارخونه خارجی که تو ایران نمایندگی دارن... احساس میکنم یه سری اتفاقات دانشگاهمو اینجا ثبت نکردم!... مغزم یاری نمیکنه درحال حاضر... وقفه میفته یادم میره


بعدن نوشت:::

الان ساعت 4:50 دیقه صبحه... و من یهو با فکر بیدار شدم .. کمی غیر عادی نیست؟؟؟ شاید الان باید نوازشت میکردم دوست داشتنی :(


۹۵/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

چه غیر طبیعی بوده پسره :)))))) !!!


مطمئنی فقط حس رقابت داره حالا ؟! ایکون شیطتنت !


اتفاقای دانشگاهت رُ ثبت کن اینجا !

من عاشق این بحثام !! اپلایُ پیشرفتُ امثالهم :دی !

پاسخ:
نه بابا!... ایش...

+ چشم ... ولی فعلا هیجان خاصی نداره این روزها...
همکلاسیتون تو نخ شماست:)
پاسخ:
فکر نمیکنم ولی در نهایت امیدوارم که اینطور نباشه.

+ من خودم صاحب دارم :(
الکی مثلا من صاحب دارم :( ... خودم فکرمیکنم دارم ولی عملا ندارم!.. چطوری توضیح بدم که بشه توضیح داد... :(
امثال اون اقارو خوب میشناسم:/ چقد بعضی ادما شبیه همن. البته من فکر میکنم میخواسته بهتون نزدیک بشه :)))
ایشالا مورد نوازش قرار بگیرین و نوازش بدهید;-)
پاسخ:
میشناسین؟؟ از چه لحاظ؟


+ مثلا فقط اون...!

 من جای تو بودم اگه به تدریس علاقه داشتم از الان شروع می کردم .

پاسخ:
آره برخلاف خیلی ها من به تدریس علاقه دارم اتفاقا
قبلا تدریس کردم... و احتمالا دوباره شروعش کنم
از این جهت که تیپ رفتاریش برام خیلی اشناست. حالا بهتره خیلی واردش نشیم:))))
پاسخ:
خوب واردش بشیم
بگید خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">