ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

مشاوره و تنظیم خانواده :)))))

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

اپیزود اول


یه غذایی درست کردم بیا و ببین :)) خیلی گشنم بود :دی... لیسانس که بودیم زر فقط دست پخت منو دوس داشت و وقتی بقیه بچه ها غذا درست میکردن خوشش نمیومد :))... فقط یه ایرادی که دارم اینه که بشدت سنتی هستم تو این قضیه... ینی غذاهای خارجی اینا بلد نیستم... فقط پیتزا و لازانیا بلدم... بجز این دوتا دیگه فقط غذاهای ایرانی مثل زرشک پلو و چه میدونم قورمه سبزی و قیمه و امثالهم بلدم... بعدها سعی میکنم غذای جدید مدید هم یاد بگیرم... ایش.. اصلا کی میگه غذاهای اجنبی هارو یاد بگیریم هان؟؟ تهاجم فرهنگی تا کجااااا؟؟؟ من از همین تریبون همه رو به یادگیری غذاهای ایرانی دعوت میکنم :دی... تمام...

چرا این روزا همه درحال نینی دار شدن هستن؟؟!!!!!!!... امروز سرکلاس متوجه شدم اون دختر درسخونه هم کلاسیم حامله است!!!!!!.... چادریه و زیاد مشخص نیس ولی چون خیلی لاغره و امروز هم ارائه داشت متوجه تغییرش شدم... آخه قبل از عید اصلا چیزی نبود که! چطوری درعرض 1 ماه اینهمه مشخص شد؟!... با اینکه زیاد ازش خوشم نمیاد البته بدم هم نمیاد ولی خوب دوسش هم ندارم ولی امروز یکم حس دلسوزی بهم دست داد و یکمی هم برای نینیش ذوق کردم :)... آخی نازییییی... طفلک چطوری میخواد امتحاناشو بده؟!!!

حالا این هیچی!!... دیشبم متوجه شدم که "سم" هم اتاقی و هم کلاسی و دوست دوره لیسانسم هم خرداد نینی دار میشه!!!!!!!!!... اصن باورم نمیشد... حس جالبیه اینکه ببینی دوستت نینی داره...

نینی من خیلی بانمک و خوشگل خواهد شد :دی... ای جان :دی... باباش که صد در صد خوشگل نخواهد بود :)) بازم ای جان :))))) چون من از مردای خوشگل اصصصلا خوشم نمیاد... ولی خوب باباشم بامزه اس :دی... یعنی درواقع به دل من بشینه ، همین کفایت میکنه

امیدوارم که باباش خنده های قشنگی داشته باشه، صدای جذابی داشته باشه، مثلا تلفظ ز و سین موقع حرف زدنش یه کوچچچولو بزنه :دی... وقتی لبخند میزنه لپاش یه کوچچچچولو چال بشه، و مثلا حتی لپ سمت چپش یه کوچچچولو بیشتر از سمت راست چال بشه(!) ... گلوش یه کوچچچولو برآمدگی داشته باشه :دی ... شرط میبندم خودش هم حتی به این ویژگی های خودش پی نبرده که من یهو از بیرون پا میشم بعد از 20 و اندی سال بهش این ویژگی هارو یادآور میشم :)))) ... کلا انسان با دقتی هستم :دی.. اینا فقط ظاهریاش بود... دیگه باطنی هاش شخصیه نمیگم :دی

بله توی پست قبل از مرگ گفتم... و اینکه بهتره هرکسی یه دونه از اون کارت ها داشته باشه... و دراین پست از تولد و زندگی گفتم... فاصله تولد تا مرگ به کوتاهیه فاصله ی همین دوتا پست اِ :) ...


اپیزود دوم


مردی را می خواهم که مانند پسر بچه ای باشد و من به او رسیدگی کنم و از او حمایت و مواظبت نمایم.

مردی را می خواهم که قدرتمند و موفق باشد و از نظر منزلت و جایگاه اجتماعی بتوانم به او افتخار کنم.


اینها گزینه های 2 تا سوال متوالی از یه تست شخصیت شناسی بود و من هردوی اینهارو انتخاب کردم !!... خیلی عجیبه؟!!... در آنه واحد هردوحالت رو میخوام تو یک مرد ببینم... از انجام دادنه مورد اول لذت میبرم.. اینکه در مواقعی ازش حمایت کنم بهش برسم!... و مورد دوم هم بهم حس خوبی میده اینکه احساس کنم تکیه گاهه منه!

اصلا هم ضد و نقیض نیست!... هردوش رو دوس دارم و هردوش هم لازمه... مرداهم گاهی نیاز دارن که خودشونو لوس کنن و خانومشون بهشون توجه و محبت نشون بده ... و گاهی هم لازم دارن که خانومشون بهشون حس قدرت بده و با تعریف و تحسین ، چه توی جمع و جلوی اطرافیان و چه پیش خودشون، اون رو بالا ببره و یادآوری کنه که چقد همه چی با بودنه اون خوب پیش میره و ازین جور حرفا دیگه :)))

خدایی من باید مشاور میشدم :دی ... من هرچی که دارم از کتابای روانشناسیه که تو کتابخونه مشترک بابا مامانم خوندم :دی... یه همچین فضولی بودم :)).. البته رفتار و روابط پدر و مادرم هم الگوی خوبی بوده همیشه :)

نمیدونم چرا احساس میکنم در آینده ابدا و به هیچ وجه با آقام ( :))‌ ) مشکل پیدا نمیکنم :))... یه همچین اعتماد به خودی دارم :دی ... خوب دیگه خیالم راحت شد :دی

تا منبری دیگر درود و دو صد بدرود :دی




پی نوشت 1:

دیشب داشتم صورتمو میشستم یه دختره ام کنارمن بود بعد من همش حواسم بود یه وقت آب نریزه رو زمین که خیس نشه بعد دیدم مسواکشو گذاشت روی روشویی :(((((( و اونجا بود که متوجه شدم این دوستمون چیزی واسه از دست دادن نداره :(((... حالم بهم خورد واقعا..

پی نوشت 2:

و من هنوز متوجه نشدم چه انگیزه ای میتونه یه انسان رو هر روز ساعت 6 صبح از خواب بیدار کنه و باعث بشه تا ساعت 7:30 آرایش کنه؟؟؟؟؟ اصلا انگیزه به من ربط نداره!... لااقل یه صبونه هم بخور واسه خودت میگم :)))


۹۵/۰۱/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

عجب پست نفس گیری بود:))
خدا آقای بامزه و گلوبرامده و قدرتمند و لوست رو برات حفظ کنه:)))
مگه میشه یک ساعت ارایش کرد؟مگه گریم میکنن برن سر صحنه؟:))من خودم معمولی ارایش میکنم، 6مین بیشتر طول نمیکشه:-D
پاسخ:
خدا قوت قهرمان :دی
با خط دوم کامنتت بلند خندیدماااا :))))... آره یا من یا هیچکسه دیگه :دی... فعلا که نیستش :))
البته لوس در انظار عمومی نه ها... اِوا خواهر منظورم نیست :))
واسه منم سواله .. یه ریمل بزن برو دنبال زندگیت باباجان :))... عروسی که نمیری اسمش دانشگاهه
+ حالا چرا مثلا 5 دیقه نه؟؟ یا مثلا 7 دیقه؟ :)))
ریمل واس بعضیا بچه بازیه:)) سایه ابرو و رژ گونه و.. ..:///
گفتم شاید 5 دقیقه بنظر کم بیاد یه دقیقه اضافه کردم که نه سیخ بسوزه نه کباب:))
پاسخ:
من با آرایشی که باعث بشه با چهره اصلیت خیلی فرق پیدا کنی مخالفم!
بعضیا صورتشونو که میشورن کلا قابل تشخیص نیستن :))
+ :))
اره دقیقا. منم چهره نچرالو به همه چی ترجیح میدم
الان همه شبیه هم شدن. چون واس زیبایی یه تعریف خاص دارن. مثلا ابروی چکشی روشن با لنز رنگی سبز یا ابی:/
پاسخ:
هیچ جای دنیا به این شکل و شمایل زیبا نمیگن! .. یه چیز دیگه میگن :|||
واااای خدا. یعنی همه س پست یه طرف. اون دو خط آخر یه طرف. خدایییش صبحونه هم بخوره وقت نمیگیره ها.
حالا واقعا یک ساعت و نیم آرایش میکنه؟ یا اغراق کردی؟
پاسخ:
خوب ببین دقیقا ساعت 6 بیدار میشه... دست صورتشو میشوره... و بعد دیگه جلو آینه است تا ساعت 7:30 که میره!.. حالا تایم صورت شستنش رو بصورت تقریبی از بازه 6 تا 7:30 کم کن ،بقیه اش میشه آرایش :)))
البته اینها دلیل نمیشه که بگم بچه بدیه.. خیلی هم اتاقیه خوبیه... خداروشکر 4تامون باهم خیلی سازگاریم
واااای خدا. یعنی همه س پست یه طرف. اون دو خط آخر یه طرف. خدایییش صبحونه هم بخوره وقت نمیگیره ها.
حالا واقعا یک ساعت و نیم آرایش میکنه؟ یا اغراق کردی؟
راستی ریمل خیلی بده ها. رو قرنیه خش میندازه. اصلا خوب نیس دایم استفاده بشه.من تو کل عمرم فک نکنم 10 بار ریمل زده باشم. خط چشم هم هر موقع بخوام بکشم با سرمه ی طبیعی میکشم. 
پاسخ:
من کرم پودر و پنکیک و رژ گونه و اینا استفاده نمیکنم چون اصلا دوس ندارم 10-15 سال دیگه پوستم داغون بشه...شاید در لحظه استفاده پوست رو صاف و صوف نشون بده و بتونی مردم رو گول بزنی :)) ولی بعدا نتیجه شو میبینی... حالا گاهی در شرایط خاص استفاده کنی بد نیس
کلا مردم ما نمیدونن هرچیزی رو کجا باید استفاده بکنن... تمایل به دیده شدن رو در همه زمان و مکانی دارن!.. دیده شدن بد نیست ها ولی راه هایی داره.. کلی راه مناسب و خوب هست برای اینکار.. ولی کلا مردم ما مبتذل ترین روش هارو برای این ابراز وجود بکار میگیرن!.. در این مقال جا نمیشه باید یه پست بنویسم در این باره :دی
خوب آخه ریمل دوس دارم :دی... کلا توی اجزای صورتم چشامو دوس میدارم :)) .. آز هم چشامو دوس داره :دی... ال هم دوس داره :))... یه بازیگر ترکیه ای بود که البته من از این سریالا نمیبینم و اسمشم نمیدونم ولی آز میگفت چشام مثل اونه :دی
خنده های قشنگ، صدای جذاب، چال لپ سمت چپ بیشتر از سمت راست باشه ‏!‏ خب، میفرمودید، دیگه ؟!‏

یه ساعت و نیم آرایش ؟!‏!‏ جدی جدی یه ساعت و نیم آرایش میکنن ؟!!‏
من تا ترم پیش بدون هیچ آرایشی میرفتم سر کلاس ‏!‏ حتا رژ لب یا ریمل هم نمیزدم ‏!‏ از وقتی یک نفر برام مهم شد، رژ لب و ریمل میزنم بعد میرم :دی ‏!‏
پاسخ:
:))) .. گلوش یه کوچولو برآمدگی هم داره.. نکته مهمی بود .. دقت نمیکنیاااا :)))) ... انگشتا و ناخوناشم کشیده است :دی.. و محتمل هست که در آینده موهاشم بریزه :دی.. ولی این چیزی از جذابیتش برامن کم نمیکنه :دی.. شاید اصلا جذاب تر هم بشه :دی.. خوب دیگه توهم بسه :))
من هیچی نمیزنم میرم دانشگاه... حتی رژ کمرنگ هم نمیزنم... مسواک میزنم و یه چیزی که میخورم دیگه فقط لباس میپوشم میرم...
آره خوب منم اگه توجهم سمت کسی بود یه ریمل و رژ میزدم میرفتم دانشگاه :دی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">