ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

فرهنگ خوبی داریم...

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

هرچی بیشتر میگذره بیشتر متوجه میشم ... امروز برای چندمین بار از خودم بدم اومد... آره من اون شاگرد اولی هستم که میخوام نون این قضیه رو بخورم و در نهایت بشم یه آدمی که تفکر سیستمی رو فقط تو کتابا خونده ...


بچه هامون از همون اول فقط یاد میگیرن مشق بنویسن کپی بکنن... بچه یه نقاشی میکشه و چون شبیه اون چیزی نشده که معلم میخواسته معلم میگه این چیه کشیدی؟؟ به جای اینکه ازش بپرسه تو ذهنت چی بوده که همچین شکلی رو کشیدی

بچه های ما آموزش دیدن ولی پرورش ندیدن... میتونن معلم باشن ولی نمیتونن مجری باشن..

این عکس رو چند روز پیش که انقلاب بودم گرفتم... همه جملات جای بحث داره ولی جمله آخر "فرهنگ خوبی داریم" حرفای بیشتری داره...




فردا اولین شب جمعه ماه رجبه... بیاییم برای این مملکتمون دعا کنیم!!!!

برای تموم شدن جنگای منطقه دعا کنیم... برای خیلی چیزا میشه دعا کرد... البته پرواضحه که دعا به تنهایی کافی نیست!!!!!

+ احتمالا فردا رو روزه بگیرم.. لیستی از دعاهام رو نوشتم و گذاشتم بک گراند گوشیم :)))))) ... اولیش دعا در سطح کلانِ :))... بعدش دعای خانوادگی.. بعد واسه پدر زر دعا میکنم.. واسه آز هم دعا میکنم.. واسه ال دعا میکنم شغلی که دوس داره رو پیدا بکنه... واسه خودم هم دعا میکنم..


و واسه اون هم دعا میکنم که هر روز موفق تر بشه و تو اهداف خداپسندانه و راهی که قدم گذاشته خودِ خدا کمکش کنه .. و همیشه تنش سلامت باشه و هیچوقت هیچیش نشه.

دوسش دارم.....


۹۵/۰۱/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۷)

خوش به حال اونایی که براشون دعا می کنی . 
پاسخ:
عزیزدلم....
اسم توهم رفت تو لیستم
من که هلاک این فرهنگ خوبم...
واس منم دعا کن دوستم. بسیار محتاجم به دعا. شمام که قلب پاکی داری. دعاهات مستجاب میشه:-*
اون هم ایشالا به خواسته هاش برسه:)) خخخخ

پاسخ:
حتما عزیزم.. شماهم توی لیستم قرار گرفتی :).. هرچند که من سرتاپا گناهم و خودم محتاجم به دعا

ممنون :)) .. عزیزِمن نیتش خالصه، و ایشالا به هدفای خوب خوبش میرسه مطمئنم
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۱۲ ماهی سیاه کوچولو
سیستم آموزش پرورش ایران خلاقیت رو توی بچه ها میکشه...
پاسخ:
امیدوارم تواین زمینه راهکارهای مناسبی عملی کنن
من از یه زمانی به بعد‏;‏ از خدا هیچی نخواستم ‏!
پاسخ:
چرا عزیزم؟؟؟؟
خدا دوس داره که ازش بخوای
لیاقتشو داری که با اونی که از جنس خوبیه باشی عزیزم:-*

پاسخ:
مرسی عزیرم لطف داری
ولی فعلا که نیستم :)))
با قسمت اول پست موافقم.
پاسخ:
بله متاسفانه
و ممنون
غبطه میخورم بهت:)
التماس دعا
پاسخ:
خودم بشدت به دعا احتیاج دارم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">