ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

شبیه ایم؟؟

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

امروز آز اومد دنبالم... خوب بود کلا... و گفت هفته بعدم ببینمش گفتم باشه درسامو میخونم که برسم...

یاد لیسانس و اون دانشگاه بیخود و خوابگاه بیخود تر ولی روزای دوست داشتنی مون که من و آز و زر باهم بودیم زنده شد... بعدش رفتیم شام خوردیم... بعدشم زود اومدم خوابگاه..

برای چندمین بار بهم گفتن که چقدر شبیه Kristen Stewart هستم!!!... تاحالا خیلیا اینو بهم گفتن!.. حتی یبار رفته بودم لباس بخرم یه دختره ام اونجا بود همینو بهم گفت!!

درحالیکه بنظر خوم شبیه نیستم.. نمیدونم ... شایدم شبیهم منتها خودم متوجه نمیشم!!.. حالا اگرم شبیه باشم ولی خدایی چشای من درشت تره... نیست؟...

ولی فیلماشو که میبینم دیگه با دید خودم بهش نگاه میکنم :|

حالا نمیشد بگن شبیه Audrey Hepburn هستم؟؟؟  :|


 Kristen تو فیلم :|




Kristen با آرایش غلیظ :|



Kristen درحال سیگار کشیدن :||||


۹۵/۰۲/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۱
شاداب :)

نظرات  (۴)

من عاشق قیافشم.
واقعا شبیهشی؟
خوشبحالت :)
پاسخ:
اینطور میگن
خودم که حس نمیکنم.. نمیدونم والا
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۴ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
سیگار ؟؟؟!!!  نه واقعا سیگار؟!!؟؟
ما که اصن سیگار و این صوبتا تا حالا ندیدیم
آی ام بچه مثبت
پاسخ:
من که سیگار نمیکشم!!!... ایشون میکشه!!
اسمتون واقعا جالبه :|
راحت باشید!
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۴ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
اقا من از دوستای وبلاگی هستما ...نشناختین؟
هههععععییی روزگار رفاقتا کجا رفته؟
به ما که سرنمیزنین
سیگار خعلی هم خوبه ... ما همه میمیریم و با مردن به ارامش میرسیم
سیگار این روند رو تسهیل میکنه
چی گفتم
یه خودکار بدین خودم یادداشت کنم
پاسخ:
دوست وبلاگی که نه اسم داره و نه آدرس وبلاگ ؟؟؟؟؟؟!!!!
بعد چطور بشناسم و سر هم بزنم؟!!!!
من کاری به سیگار کشیدنه بقیه ندارم! .. ولی شخصا قصد خودکشی ندارم!
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۷ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
احتمالا شناختین
یا حداقل حدس زدین
م
ه
ر
ب
ا
ن
هستم
پاسخ:
ای بابا شمایین؟؟ :)).. مطمئنید؟؟ لحنتون شبیه نبود متوجه نشدم 
اسمه چی میگه؟؟ :)
من بی معرفتم؟؟ والا ما لپ تابمون سوخت بس که وبلاگ شمارو باز کردیم ولی خبری از شما نبود که نبود... 
بعدشم من که کامنت میذاشتم همین جدیدن هم... شما سالی یه بار تایید میکنی و مشکلات سخت افزاری نرم افزاری و امثالهم داشتید.. وبلاگ رو به شبکه های اجتماعی فروختین ولی غافل از اینکه شبکه های اجتماعی به هیشکی وفا نکرده :|
علی الحساب شما برو از خدا بترس :||| 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">