ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

"دوباره از اول" ی درکار نخواهد بود!

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ

توی این چندساعتی که سرور بلاگ دچار مشکل شده بود ازخودم پرسیدم اگر اینجاهم مثل بلاگفا نابود بشود چکار میکنی؟؟؟ آیا مثل وقتی که بلاگفا نابود شد دوباره شروع به نوشتن میکنی؟؟؟ و پاسخ این بود:

در اینصورت برای همیشه دور وبلاگ نویسی را خط خواهم کشید...




+ از مخترع ماست بستنی تشکر میکنم.


۹۵/۰۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

اون پیامی که بیان گذاشته رو خوندی؟ وسطش یه "خوشبختانه " گفته ؛ اون خوشبختانه خیلی رو اعصابه :)

پاسخ:
ااا؟؟
نه همچین پیامی دریافت نکردم اصلا
البته باتوجه به اینکه اولین بار بود که مشکل پیدا شد نسبت به بلاگفایی که هرماه مشکل داشت قابل اغماضه فعععلا!
بالای اخبار و اطلاعیه های بیان 
یه کادر سبز هست؛ نیست؟؟!!
بیان تدابیر قبلی داشته :دی  ، فکر کنم بلاگفا عبرتی شد برای تاریخ 

پاسخ:
آهان تو صفحه اصلیش .. الان دیدمش
بلاگفا حتی به ایمیل هام جوابی نداد.. گفتم باباجان نوشته هامو برنمیگردونید برنگردونید فدای سرم!! لااقل کلا حذفش کنید نه که یکی باهویت جعلی بیاد جای آدرس من!!.. البته خیلی اداری و رسمی نوشتم.. بی نزاکت های بیگانه با مشتری مداری!! ... کاری نداشت چی داری میگی ، یه ایمیل بای دیفالت واسه همه میفرستادن!..
موندم اونایی که هنوز تو بلاگفا دارن مینویسن کی هستن دیگه؟!!!... همین مدل افرادن که باعث میشن تولیدات و خدمات کلا بی کیفیت بمونه... بلاگفا حقش بود که طرد شه.. تا ابد!
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۶ ماهی سیاه کوچولو
هنوزم عکسای آپلود شده توی بیان نشون داده نمیشه و خطای 504 یه چیزی میده :/
پاسخ:
اا
الان دیدم!!!!!!!!!
من همون موقع یه سری از نوشته ها رو  از  archive.org/web برگردوندم
ما خب خیلی اشم دیگه نشد کاری کرد 
از مال باختگی بدتر بود :دی
پاسخ:
من زیاد دیگه نوشته هام برام اهمیت نداشت...
بیشتر از بی اهمیت بودن برای بلاگفا عصبانی بودم
من می رم به وردپرس! :)
ماست بستنی هم تست نکردم
اگر تعریفشو می کنی حتما تست می کنم :)
پاسخ:
وردپرس فک کنم درحالت عادی بازنکنه... بحث نبودن جای دیگه نیست.. بحث اینه دیگه تلاشی برای نوشتن نمیکنم اون موقع
ماست بستنی البته به همه ذائقه ای ممکنه نخوره...

وردپرسی که مربوط به ساخت وبلاگه فیلتره [کلیک]

اما وردپرسی که سی ام اس ارائه میده بازه [کلیک]

واسه نوشتن هم چیزی که توی فکرت می گذره رو من قبلا طی کرده بودم
فکر می کنم نهایت تونستم چهار سال ننویسم! وقتی نوشتن جزوی از وجودت باشه، هر جای دنیا هم باشی برمیگردی سر خونه اولت! :)

ماست بستنی هم وقتی خوردم حتما نظرم رو برات می فرستم :)

پاسخ:
من اونقدرام قلم خاصی ندارم که نوشتن جزوی ازم باشه... اینجام صرفا روزانه نویسیه...
اوه تا 4 سال دیگه معلوم نیس من کجام اصلا!
معلوم نیس زندگی چی میشه........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">