ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

جلوتر نیا

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

کسی که بخواد با کنایه حرف بزنه...

کسی که بخواد قبل از اینکه بهش رو داده باشم صمیمی کنه و شوخی بکنه...

کسی که بخواد باهام بحث غیرمنطقی بکنه... کسی که تو زندگیم جایگاهی نداره بخواد تو کارم دخالت بکنه... کسی که بخواد نظراتشو درمورد کارهام بهم بگه بدون اینکه بدونه برام آیا مهم هست یانه...

عکس العمل من در این مواقع چیه؟؟؟؟؟

هیچی

بی محلی ... و ترک اون مکان

اطرافیان میگن که این کارم از صدتا فحش بدتره... وقتی دربرابر کسی سکوت کردم یعنی بشدت برام بی اهمیتی و بهتره حرفاتو برای خودت نگه داری ... یعنی وقتی حرفاتو میبینم یا میشنوم یه دونه از ابروهامو انداختم بالا..

همون قدری که وقتی کسیو دوس داشته باشم خیلی برام مهم میشه و حاضرم خیلی کارها براش بکنم، به همون اندازه در مقابل کسی که براش جایگاهی درنظر نگرفتم بی رحم هستم... اگه تونسته باشی قلب منو به دست بیاری lucky هستی و اگر نه که دیگه کاری ازدست من برنمیاد...

پس واسه خودت ارزش قائل شو و به زندگی خودت بپرداز!!!!


۹۵/۰۲/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

من هم بی واکنش یا با یک واکنش نسبتا ملایم از قضیه میگذرم ولی این به خاطر این نیست که من این روشُ یک روش دفاعی میدونم ؛ در واقع علت اصلی ش اینه که من حرف زدن و واکنش نشون دادن رو در مقابل خیل عظیمی از آدم های دور و برم یاد ندارم من اعتراض کردن بلد نیستم من حتی یاد ندارم - جرئت شاید- حق خودمو بگیرم . و خب اگه با دید تو از این روش استفاده می کردم مسلما و مسلما و مسلما احساس بهتری داشتم . هووووف
پاسخ:
آره اینکه نتونی عکس العمل نشون بدی فرق میکنه با اینکه خودت نخوای عکس العمل نشون بدی...
و قطعا تو احساس آدم هم تاثیر میذاره...

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۱ ماهی سیاه کوچولو
من اصن نمیتونم فقط یه ابرومو بندازم بالا. جفتش باهم میره :/

از آدمایی که دوست دارن تو زندگی بقیه سرک بکشن متنفرم :/
پاسخ:
سخت نیس که :|
متوجه نمیشن دیگه !
آدم میترسه الان نظر بده! :|
پاسخ:
هاها
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۶ هولدن کالفیلد
الان سکوت کن برام :|
پاسخ:
نه میخوام شلوغ کنم :|

نود و شش و نیم درصد مردم ایران دقیقا اینطور هستند! 
پاسخ:
اگه بخواییم دقیق تر بگیم 97 و 33 صدم درصد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">