ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

خارج از باغ!

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

1.

دختره اومده در اتاقمون میگه ببخشید شما تو اتاقتون کسی فرانسه میخونه؟؟ میگم نه... میگه یه دختره هست که موهاشو تازه رنگ کرده یکم تپله! اون اتاقشو نمیدونی کدومه؟؟؟

قیافه من: :|||||

موهاشو تااااازه رنگ کرده؟؟؟؟  :||||

والا من از اتاق میام بیرون کلا هیشکیو نگا نمیکنم باور میکنی هنوز نمیدونم بچه های اتاق روبرویی چه شکلین؟؟!!!... بجز اتاق خودمون فقط بچه های اتاق بغلی رو میشناسم اونم به دلیل رفت و آمدهامون...


2.

دیروز با ال و صه رفتیم تو زمین چمن خوابگاه نشستیم چایی خوردیم!!!!!! ... یه حس خوب توام با غم داشت غروب... از طرفی هم دچار یاس فلسفی شدم... چرا؟؟ چون همیشه فکر میکردم زمین چمنا واقعین :( ... نشسته بودیم من باتعجب به ال گفتم این دونه های سیاه کوچولو که شبیه ذغالن چین؟؟ گفتن خوب چمن مصنوعیه دیگه!!... گفتم: خوب؟؟ دونه ها چین؟؟ چمن مصنوعی ینی اینکه خودشون میان میکارن و این چمن ها بصورت خودجوش رشد نکردن بلکه توسط عوامل انسانی رشد داده شدن دیگه!! ... ال و صه کلی بهم خندیدن :( ... گفتن چمن مصنوعی اصلا گیاه نیست پلاستیکه :( ... و اینجوری بود که من با این حقیقت تلخ روبرو شدم :(


3.

اینکه یکی درسطح دانشجوی ارشد دانشگاه تهران فکر کنه با چیزی مثل نت ورک مارکتینگ با اون ماهیت جعلی که تو ایران رواج پیدا کرده میتونه بدون زحمت پولدار بشه، خیلی حرفه هاااا...

دیگه درمورد بقیه قشرهای این شغل مسخره انتظاراتم رومطرح نمیکنم... یبار نشستم با یکی از همینا بحث کردم و کلا به چالش کشیدمش، ولی حاضر نبود قبول بکنه :| ... احساس کردم دیگه داره به شعورم توهین میشه لذا بیخیال شدم...


۹۵/۰۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

یکی مثل منم نمیدونه اصلن نت ورک مارکتینگ یعنی چی : ))) ‏!‏
پاسخ:
هیچی دراصل همون شرکت هرمی قدیمی... منتها اومدن موجه ش کنن مثلا...
با بازاریابی و تجارت الکترونیک فرق میکنه.. اینا با اصول درست پولساز هستن...
ولی نت ورک یه سیستم بی سر و ته و پر از اشکاله...
پولش هم حلال نیس از نظر من
به عقلت مشکوکم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">