ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

اینترنتی که اینترنت نبود!

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

گفتم که چند روزه اینترنت خوابگاه خیلی بد شده... قبلا هم بد بود ولی چند وقته بشدت افتضاح شده...
بچه ها اعتراض کردن دیشب.. و دوتا از مسئولین اومده بودن و سعی میکردن جو رو آروم کنن ... ولی بچه ها گوششون بدهکار نبود... گفتن بگید هاشمی رئیس این تشکیلات پا شه بیاد ... اون آقاهام زنگ زدن به هاشمی گفت نمیاد :|
هیچی بچه ها نشستن رو زمین شعار میدادن که:
ما منتظر هاشمی هستیم... هیچ جا نمیریم همین جا هستیم !
من درس داشتم نرفتم :| .. ولی فک کنم در نهایت پا شد اومد... دانشجو به این میگن!... نه مثل بچه های بهشتی بی بخار... واقعا بهشتی بی بخار بود.. هر بلایی سرمون میومد هیشکی صداش در نمیومد... ولی تهران اینجوری کرده که شده تهران... حالا من خودمم نرفتم :|... کلا از حواشی دوری میکنم خیلی دانشجوی خوبی هستم :|||...

از دیشب اینترنت خیلی خوب شده ... جالب نیست؟؟؟؟؟؟ اینکه اگه بخوان میتونن خیلی زود و راحت همه چی رو اوکی کنن... هرچند که بعیده تاثیر آنچنانی در درازمدت داشته باشه... فقط امیدواریم!!


پی نوشت:

چند وقته شبا بیشتر از 3 ساعت نخوابیدم... فرداهم ارائه دارم

ام که چند روز قبل رفت خونشون کلا همش خونه اس.. پایان نامه داره فقط و استادشم ایران نیست... امروز صبح ال و ص هم رفتن خونه... ینی بنده دوباره تنهام!!!... از امروز تنهام تا شنبه...

خیلی حس یجوریه اینکه مثلا خسته از دانشگاه برگردی توی یه اتاق چندمتری و وقتی درو باز میکنی نه تنها کسی منتظرت نباشه بلکه درحالت کلی تر اصلا هیشکی ام نباشه که هر چندساعت یکبار یه 2 کلمه صحبت کنید...


۹۵/۰۲/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

من کلا اتاقم اینطوریه! اتفاقا خیلی هم خوبه! چیش بده؟
پاسخ:
ینی همیشه تنهایین؟!
من اتفاقا آدم پرحرفی نیستم... ولی اینکه کلا هیشکی نباشه و آدم هم زیاد اهل بیرون رفتن نباشه یجوریه دیگه...
در درازمدت! ... تنهایی سخت میشه... زندگی سخت میشه... تنهایی سخت میشه!!
الان عمریه خوابگاهیم :|
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۹ ماهی سیاه کوچولو
جس یه جوی؟!
یعنی همون حس بد؟!
هوم قبول دارم یه جوری ایه
پاسخ:
آره تقریبا همون حس بد
اینجوری قبول نیست باید گریه کنید :|

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۰ ماهی سیاه کوچولو
پسرا قطعا به راحتی دخترا گریه شون در نمیاد، حتی اگه مثه من یه حرفه ای توی این زمینه باشن :/
پاسخ:
دوس ندارم گریه مردارو ببینم .. خیلی سخته... دلم به درد میاد
مخصوصا اگه از نزدیکانت باشه
vay dameshun Garm !
Be saram Zad ye harekati beZanam, in GhaZaye self doros she ! Makhsusan morGhesh :-/ !
پاسخ:
تاثیر اعتراضا مقطعیه اکثرا...
ولی از هیچ کاری نکردن بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">