ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

همسایگان :|

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ب.ظ

1.

تازگی ها به دلیل صحبتای ال و ام یکم با همسایه هامون اشنا شدم! ... مثلا اینکه "ش" دختر اتاق روبرویی با اختلاف فاحشی شاگرد اول کل ورودی هاشونه و سیگار میکشه وگاهی بوی سیگارش میاد تو اتاق ما (!) و خواهرش یه دوست پسر تو ایتالیا داره که میره 1 ماه 1 ماه پیشش میمونه!!! ... کلا انگار خانواده دلبازی دارن :|

اینارو داشتن میگفتن که من این توجهمو بیشتر جلب کرد: شاگرد اوله؟؟ کیو میگین؟؟

ام: اتاق روبرویی "ش" دیگه... قیافه خیلی معمولی داره ولی خوش لباسه و همیشه تو راهرو با دوس پسرش حرف میزنه

من: هان؟ :|

 


2.

فردا امتحان میانترم داشتیم که بخاطر اینکه استادمون فردا از دانشجوهای دکتری مصاحبه میکنه نمیتونه بیاد ... من طول ترم خونده بودم و تقریبا آماده بودم... ولی خوب بازم چیزی از خوشحالی کنسلی کم نمیشه :دی... بک گراند گوشیم رو حال و هوام اثر داره... مثلا من به فضا خیلی علاقه دارم عکسای فضایی میذارم بک گراند بعد هردفعه که چشمم میخوره بهش احساس میکنم تو فضام...

یه کلیپ به صه نشون میدم میگم ببین... توش دختره داره گریه میکنه ..دختره رو دیده میگه این همون فلانیه؟ میگم آره ..میگه بدون آرایش چقد زشتهههه... قیافه من :| ... منو باش کلی دلم واسه دختره سوخته بود کلیپ رو دیده بودم بعد این داشت درمورد زشتی خوشگلی حرف میزد :|

درواقع الان داشتم به این فکر میکردم که زاویه دید آدما به مسائل چقد میتونه فرق داشته باشه...


۹۵/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

تعجب نداره !

خب تک بعدی نیست !!

پاسخ:
تعجبم بخاطر تک بعدی نبودن نبود گرچه تک بعدی بودن یا نبودن با این چیزا تعیین نمیشه..

+ بیشتر بخاطر این تعجب کردم که دیدم بقیه به جزئی ترین مسائل افراد دقت میکنن ولی من اصلا نمیدونستم که ش چهره معمولی داره و خوب لباس میپوشه!
من به کسایی توجه میکنم که برام مهم باشن! به همه دقت نمیکنم .
انجام پروژه های دانشگاهی پروژه مهندسی نرم افزار پروژه UML و SSADM و طراحی وب  سایت با داکیومنت و مستندات و توضیحات انجام پروژه های برنامه نویسی با توضیحات کدها انجام پروژه های پایگاه داده SQL Server و پروژه Access با مستندات و توضیحات و نمودار ERD و استرد پروسیجر و فانکشن و تریگر و پروژه های مالتی مدیا بیلدر  www.a00b.com   آ صفر صفر بی دات کام   09131253620 در خدمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">