ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

...Istamalim

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

دیکاپریو راجع به دریاچه ارومیه عکس گذاشت... حالا خوبه که مردم تشکر کردن ولی بهتر بود اگه مثلا راجع به این مسئله کامنت میدادن و یه چیزایی میگفتن بهرحال...
حالا این وسط یکی رفته گفته معذرت میخوام اگه ملت ما فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی رو ندارن و براش مسی رو مثال زده!!!!! .. یکی دیگه بجای تشکر قضیه رو سی/ا/سی کرده!!!!! .. یکی دیگه گفته خیلی فیلم relevant تورو دوس داشتم لئو :|||| ... rellllevant ؟؟؟؟ ... اسم فیلمو هنوز درست نمیدونه!! ... خلاصه که جالب بود! ... یه عده ام که طبق معمول فحش و فضاحت به بار آوردن.. یه چندتا دعوای قومیتی هم رخ داده بود ...
آخرین باری که دریاچه بودم مربوط به حدود 7-8 سال پیشه فکرمیکنم...تهران کم کم منو از خیلی چیزا دور کرد... چقدر آب داشت اون موقع... میگم کار بدی نبود من رفتم توش؟؟ یادمه کفشامو درآوردم.. البته پاهای من از دست های مردم تمیز تره حتی :|  .. کم کم احساس کردم پاهام داره بخاطر نمکای دریاچه سوراخ میشه چقد درد داشت بخاطرهمین نمیتونستم راه برم و عین معتادا شده بودم و تصمیم گرفتم جلوتر نرم و برگردم و دراین بین خواهرم نامردی نکرد و ازم فیلم گرفت :| ... و توش داره بهم میخنده و راه رفتنمو مسخره میکنه... تو فیلم چتری های جلوی موهام کوتاهه و خیلی بهم میاد و بامزه ام :| ...

یه بار هم یه آدرسی میخواستیم یه اقایی با ماشینش جلوتر از ما رفت ماهم با ماشین خودمون پشت سرش بودیم و مارو بعداز طی کلی مسافت به آدرسمون رسوند.. چقد آدم خوبی بود.... نمیدونم چرا آز انقد مخالفه که با هم زبوناش ازدواج بکنه... میگه نمیتونم با اخلاق پسرامون کنار بیام ... :| ... من که جز خوبی و مهربونی چیزی ندیدم ازشون... چه تو شهراشون.. چه تو دانشگاه .. چه خوابگاه... اصلا خوده آز ... رفیقه 6-7 ساله ام
دوس داشتم اونجارو... الانم دوسش دارم...
بیشتر...



* عنوان سوال شده از "آز" با کمی دخل و تصرف دلخواه ... هرچند که خودمم با ترکی و چندین زبان مرده و زنده دیگه هم آشنام :| .. بله :|

۹۵/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

عزیزم مرسی که مفهوم نوشتی دوباره !
ولی آخرشو خراب کردی :))))
اونجا که نوشتی بیشتر! 
more what????
plz clarify that :))))
پاسخ:
وای من اصلا متوجه نمیشم چی میگی :((( ... مفهوم نوشتم دوباره؟؟ ینی چی؟؟
راجع به کلمه بیشتر : ینی اینکه بیشتر از قبل اونجارو و اون شهر رو دوس دارم ... به دلایلی :)

+ آهان الان متوجه شدم چی گفتی :) ... واضح پست گذاشتم و اینا...
آخرشم الان واضح کردم تو کامنت
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۰۱ ماهی سیاه کوچولو
قضیه مردم و این افراد مشهور مجازی که بیخیال
من نرفتم تاحالا دریاچه ارومیه :(
خیلی هم از این قضیه ناراحتم
اونوقت یعنی چجوری پاتونو گذاشتین؟! شوری آب روی پوست بدن تاثیر نداره؟!
یعنی میشه توش شنا هم کرد نه؟!
ترکها خیلییی خوبن. من یه بار یه دختر تُرک (ماهی گلی) تو کلاسمون دیدم. دیگه از اون به بعد بقیه دخترا رو ندیدم :)
پاسخ:
واقعا؟؟ البته الان نمیدونم درچه وضعیتیه.. قبلا که خیلی خوب بود.. هرچند اون وقتام داشت کم میشد
شنا؟؟ نمیدونم!!! فک نکنم.. اخه من زیاد توش نرفتم.. تا مسافت زیادیش آب درحد نزدیک زانو بود. جلوتر که میرفتی کم کم عمیق میشد.. تاچشم کار میکرد سفید بود و خوشگل....
شوری نمیدونم.. من که چیزیم نشد پاهام هنوز هم خوبن و پوستم سالمه خداروشکر :|
منم ترکارو دوس دارم.. زبونشونم خیلی دوس دارم... این آز وقت نمیذاره وگرنه من شاگرد خوبیم.. هرچی ام تواین چندسال یاد گرفتم پیگیری خودم بوده...
چ خوبه که همه جا می تونیم تمدن غنی خودمون رو به رخ بکشیم ! :)
پاسخ:
تمدن و تخصصمون تو خشک کردنه دریاچه ارومیه ؟
حرفم کنایه بود! یه جورایی افعال معکوس بود! :)
پاسخ:
آهان
من یکم تو دریافت کنایات ضعیفم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">