ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

تحقیق و توسعه :|

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

رفتم یه چیزی خریدم... همیشه یه جور دیگه میخریدم این بار یه جور دیگه شو خریدم... عموما من از اون دسته مصرف کننده ها هستم که بازاریاب و شرکت موردنظر بعداز اینکه خودشو بهم ثابت کرد میتونه مطمئن باشه که مشتری دائمیش میمونم... ولی دیدم این جدیده خیلی بنظربهتر میاد و این چنین شد که مصرف کننده وفاداری مثل من طی یک امتحان ساده تصمیم گرفت که مشتری همیشگی مورد دوم بشه... و اون مورد اول چه مشتری مسلمی رو از دست داد.. به همین راحتی...
بعضی کارخونه ها چقد باید بخش R & D شون ضعیف باشه که اصلا تو باغ بازار نباشن و بعداز چندین سال حاضر نباشن که یه تغییری تو تولیداتشون ایجاد بکنن.. نتیجه این کار از دست دادنه سهم بازارشونه خوب... اینجور کارخونه ها و محصولات محکوم به نابودی هستن...
این مورد تو ابعاد دیگه زندگی هم میتونه باشه... استادی که خودش رو آپدیت نکنه، مسئولی که به درد مردم آشنا نباشه ، دوستی که احوال دوستشو ندونه، خانومی که به خودش نرسه توخونه لباس خوشگل نپوشه یا برعکس شوهری که مسواک نزنه یا حموم نره و موارد دیگه ...
چه قبول بکنیم و چه نکنیم واقعیت اینه که این آدما محکوم به شکست هستن... البته آدمارو فقط از یه دید نگاه کردم... دیدهای دیگه رو حوصله نداشتم بگم...


پی نوشت:

داشتم میرفتم حموم به جای اینکه از پله ها پایین برم خیلی مصمم و با جدیت داشتم مستقیم میرفتم ..یهو خودمو جلو اشپزخونه دیدم و برگشتم :| ... تمرکز ندارم....

با ال رفتیم دانشکده وی اینا.. کار داشت ال ... ساختمون جدیدشون خیلی خوبه.. همین.


۹۵/۰۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

واقعاً همینطوریه !

همه ی اینا به نظرم برمیگرده به با عشق کار کردن ... !


+ منم گاهی وقتا تا همین حد حواسم یه جا دیگه استُ تو فکرم :| !

پاسخ:
به ضرر خودشونه

+ قیافه آدم دیدنی میشه اون لحظه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">