ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

یکی منو عروسی دعوت کنه :|

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

باز به آخرای ترم نزدیک شدیم و من کماکان اکسپلورر ندارم!!! ... یکی در راه خدا بیاد یه اکسپلورر برامن نصب کنه :| .. میدونم میدونم...

چهارشنبه کارگاه رزومه نویسی میرم.. تو دانشکدس .. داشتم رزومه قدیمی مو نگاه میکردم دیدم چقد لیسانس فعال بودم... از همون سال دوم دانشگاه چه کارایی که نکردم.. ولی الان چی؟ راضی نیستم... میخوام به دوران خوبم برگردم...

ال به عنوان یه دختر قدش بلنده.. ینی خوب 1.70 ...
همیشه میگه: من قد تورو دوس دارم تو خیلی گوگولی هستی :| .. آخه چرا من انقد درازم(!) و اینا..  پسرای قدبلند دختر کوچولو دوس دارن و عوضش پسرایی که کوتاه ترن بیشتر سراغ ما میان ( البته استثناهایی هم وجود داره ولی فک کنم راس میگه چون من همه خواستگارام 4 برابر خودم قد و هیکل داشتن :| نمیدونم رو چه حسابی... حالا دیگه نمیدونم دلیلش اینیه که ال میگه یا اصن بخاطراینا نیس.. ولی من از اختلاف زیاد خوشم نمیاد .. چیه بابا با اونهمه اختلاف راه بیفتیم تو خیابون که چی بشه :)) )... 
میگم نه بابا خوشتیپی که اصلا هم بد نیستی خیلی هم خوبی.. میگه نه من اگه پسر بودم یکی مثل تورو میگرفتم :| ... کلا همه چیه منو خوب میبینه :) ..خیلی جالبه .. دوستای صمیمی من همشون قدبلندن.. آز هم قدبلنده .. زر هم قدبلنده.. کاش بعداز ارشد ال تهران بمونه .. دوسش دارم...

میگم رقصیدن آقایون خیلی بامزس .. خیلی هااا ... تو بعضی عروسی ها عروس دوماد که میرقصن من دومادو نگاه میکنم که به طرز خنده داری دستاشو حرکت میده و بنظرم بامزس :) ... اصلا همین آماتور بودن باعث میشه که یه پسر جذاب بشه ... خیلی :دی ..هیچ دوس ندارم با مردی عروسی کنم که بلد باشه برقصه :| ... یعنی چه :| ... فقط من باید بلد باشم.. اون بلد نباشه بعد باهم برقصیم من نگاش کنم بخندم ذوق کنم :) .. خل هم نیستم :|

گفتم عروسی .. دلم عروسی خواست.. عروسی فامیل نزدیک.. فامیل دور حال نمیده... خیلی وقته عروسی نرفتم :|

۹۵/۰۲/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

خیلی جالبه!!
1.70 برای پسرا قدّ خیلی خیلی کوتاهیه ولی برای دخترا قدّ خیلی خیلی بلندیه!!
خیلی واقعا عجیبه!!! چرا آخه باید اینجوری باشه؟؟
یعنی ذهن مون واقعا اینجوری ژنتیکی Bias شده که اینجوری فک کنیم یا چی؟
پاسخ:
حالا 170 برای پسر خیلی هم کوتاه نیس... متوسطه
ولی واسه دختر بلند بنظر میرسه
ببین مقوله قد یه مقوله نسبیه.. بخاطرهمین
تا وقتی افراد درکنارهم مقایسه نشن این قضیه زیاد معنا پیدا نمیکنه
مثلا ممکنه یه پسر با قد 170 در کنار یه دختر که قدش کوتاهه حتی بلند هم بنظر برسه و خوب باشن... ولی اگه مثلا دختره قدش متوسط باشه پسره کوتاه بنظر میرسه..
مثلا یه دختر با قد 170 رو کنار یه پسر با قد 170 قرار بده... درسته هر دو هم قدن... ولی دختره خیلی بلندتر و درشت تر دیده میشه!!... جالبه برامنم
عنوان سه تا پست آخرت همگی پوکرفیس دارند :D

بعلاوه اینکه این پستت هم 11 تا پوکر فیس داره :||||||

نکنه خودت هم میس پوکر فیسی ؟

:))))))))))
پاسخ:
تو خیلی خوووووبی :)) ... واقعا 11 تا پوکر فیس گذاشتم؟؟ از دقتت خوشم اومد :دی
اتفاقا بهم میگن پوکرفیسم :))... البته نسبت به غریبه ها... وگرنه با دوستام نه
البته این پوکرفیس های اخیرم جریان دارن... حال نداشته باشم یا بی تفاوت باشم هم پوکرفیس میذارم... و کلا دل و دماغ ندارم دیگه اخیرا
با اینکه از ظواهر پستهات در مقایسه با قبلنا خیلی به نظر نمیاد بی حال و بی تفاوت باشی ولی جالبه که rate پست هات ده برابر قدیم شده!!
قبلنا ماهی یه پست هم نمیذاشتی الان روزی داره میشه دوتا یواش یواش!
به قول این گزارشگر فوتبال(سرهنگ علیفر): کجا میری برادر؟؟؟ (تو بخون->کجا میری خواهر؟)
پاسخ:
از چه نظر قبلنا بی حال بنظر میومدم؟؟؟
خوب از طرفی سعی کردم پست هامو به حالت قبل برگردونم و زیاد ناراحتی رو به خودم یادآوری نکنم و از طرفی حرف های تو هم تاثیر داشت...
ولی خوبه که میدونی پست گذاشتنام خیلی زیاد شده :) ... بنظرت این الان خودش یکی از علائم حال خراب نیست؟؟ :)
اتفاقا اون روز داشتم از بغل صفحه ماه هارو میدیدم مثلا مهر 2 تا پست گذاشتم حتی!! ... آره وقتی حالت خوب نباشه اینجوری پناه میاری به جایی مثل صفحه ات...
و مورد دیگه اینکه من شبا بیشتر تحت تاثیر فکرام قرار میگیرم که خوب یه مدت نصف شبا پست میذاشتم ولی دیدم خیلی حرفایی که نباید بزنم رو میزنم لذا سعی میکنم از ساعت 1 به بعد چیزی ننویسم... سعی میکنم
الان ینی بده انقد مینویسم؟؟؟ کمترش کنم؟؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
قد بسته به پسر مربطوه داره واسه دختر
والا ما مثل علم یزید دااااازیم یهو یه دختره **** ****** ** **** دستشو انداخت دور کمرم گفتم حاج خانوم برو قباحت داره آخه من چطور برفرض محال تورو ماچت کنم! باید نیم تنه خم بشم که! شانسم نداریم یا چهارتا وهابی گردن کلف مییفتن گیرمون یا دختر نیم متری.....
پاسخ:
آقا جان این جا خانواده رد میشه ها :))))))
آره منم میگم باید تناسب داشته باشن... والا ما از پسرایی که خیلی باهامون اختلاف قد دارن فرار میکنیم بعد جالبه این دختری که میگین خودش اومده پیشنهاد داده :دی
جالبه بعضی پسرا انگار خوششون میاد خم بشن ::)) ولی بنظر من باید به هم بیان خلاصه
اگه مشکلتون اینه دوستای من هستن :))
وبلاگ خوبیش اینه که مثل اینستا نیست که هر چی مینویسی بقیه مجبور باشن بخونن.هر کی بخواد اینجا رو رفرش میکنه هر کی هم نخواد نمیکنه.
از طرفی چون هویت آدم هم خیلی مخفی تر از اینستاست بنابراین آدم خیلی راحت تر میتونه بنویسه بی آنکه کسی فکر و خیالی درباره نویسنده بکنه...
پس راحت باش...
هر چی میخوای بنویس و به فکر پاسخگویی به بقیه نباش...
اگه پست گذاشتن حالت رو بهتر میکنه حتما اینکارو بکن!
منم با کامنتهای گاه و بیگاهم سعی میکنم کمکت کنم حالت خوب بشه!!
پاسخ:
گفتی اینستاگرام و کردی کبابم :(
آره دقیقا.. اینجا چون کسی نمیشناسه من خیلی حرفارو میزنم... حرفایی که به هیشکی نمیگم.. یا فقط بعضیاشو میگم
آره توام باش اینجااا... آفرین
راستی یه مشورتی شاید بعدا ازت بگیرم..
یه قد بلند که نیاز به خم شدن بیشتر از دو سه سانت رو نداشته باشم نه اینکه تا کمر خم بشم بخوام لبی مبی چیزی بگیرم از آن شهد عسل :)))
پاسخ:
استغفرالله :|
دوستای قدبلند من همش مینالن از نبود پسر قدبلند
چرا شماها همو پیدا نمیکنید پس؟ :دی
اگه کسی اینجا نمیشناسدت راحت بنویس... به خودت فشار نیار و حرفات نذار تو ذهنت تلنبار بشن که خطرناکه و مدام به خودت تلقینهای بی جهت میکنی و خودتو فقط اذیت میکنی...وقتی مینویسیشون قشنگ خالی میشی...
اصلا کامنتا رو هم کلا ببند که خیالت راحت باشه قرار نیست به کسی جواب بدی...
یادمه هفته پیش اینا یه پستی من باب عذرخواهی نوشته بودی که یه نوشته خیلی شخصی نوشته بودی و گفتی کسی نباید میخونده...
بازم میگم.اگه کسی نمیشناسدت راحت باش و اینقدر به خودت سخت نگیر...
پاسخ:
آره نهایتش اگه حالم جوری باشه که لازم باشه بنویسم مینویسم و نهایتش اگه دوس نداشتم بمونه بعداز چندساعت پاکش میکنم... که فقط خالی بشم و بعد پاک بشن...
نه از وبلاگایی که کلا کامنتارو میبندن خوشم نمیاد... یجور بی احترامیه... شایدم نباشه نمیدونم... ولی من دوس ندارم
ولی اگه پست خیلی شخصی بذارم یا دوس نداشته باشم کسی درموردش نظر بده کامنتاشو میبندم... دیدی که بعضیارو میبندم
آرهههه توام خوندی اونو؟؟ خیلی آبرو ریزی بود... کلی خجالت کشیدم
دستمونو برسون به دست هم خیر ببینی. فقط دو تا نکته
قد بلند منوط به این نشه "پا" نداشته باشن یعنی پا هم باید پر باشه خیلی نکته مهمیه برای مراحل بعد از لب و مب و اینا . پسرا این چیزا رو میفهمن دخترا اصلا نمیدونن قضیه چی هست. 
نکته بعد هم دیلاق نبودنه یعنی بلندیش یه بلندی خوش هیکل باشه.  
ممنون . رنگ پوستشون رو هم بگو ببینم کدوم یکی بهتره من بیشتر سفییییییید دوس دارم سفیییید مثل برففففففف :)
پاسخ:
الله اکبر الله اکبر 
این تسبیح من کو :|||||
رنگ پوست :)))
جدی میگین حاج آقا؟؟ 
بعله معلومه که جدی میگم. رنگ پوست دور کمر رنگ چشم کلفتی لب وضعیت بافت بندی پوستی شل  نباشه زیاد ببین پر با چاق و تپل فرق داره ها. چاق نباشه تپلم نباشه همین . عارضم به حضور منورتون که زود باش دیگه معرفی کن بریم تو فیسبوکمون بزنیم in an open relationship with felani khanom! 
قربانت
دست به دست برسونی
گزینه خوب انتخاب کنی
 به علت مونث بودن این قسمت از خداحافظی سانسور شد :)
بای بای
پاسخ:
یا خدااا ... این سری دوستامو دیدم برم دقت کنم ببینم چی جوری هستن!!!... اینجوری که شما گفتی من اصلا تاحالا دقت نکرده بودم!!!
بله حاج آقا چشم :|||||

سلام.


هر کسی در هر اندازه ای کارآیی مناسبی دارد. نباید کسی از کسی ناراحت شود.


اگر کسی نیاز به مشاوره در زمینه ازدواج هم داره بنده در خدمتم.


==============================

09131253620

www.a00b.com

سوال برنامه نویسی داشتین بنده در خدمتم.

============================