ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

سرمایه ی جاودانی؟؟؟

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۲ ب.ظ

خوب از دیروز بگم...

بعداز کلاس 8 صبح اون کارگاه رزومه نویسی شروع شد... و تا ساعت 5 حدودا طول کشید..

مدیرعاملای نستله اومده بودن و خوب یسری حرفای تکراری و اینها که همه رو خودم حفظم... ولی قسمت مفید هم داشت... درمورد مصاحبه و رزومه یچیزایی گفتن... البته بیشتر مصاحبه کاری... ساعت 1:30 رفتیم ناهار... ناهار خوبی ام دادن دستشون درد نکنه :دی.. دومین بار بود سلف اساتید میرفتم... بعد از ناهار مصاحبه کردن!!!... من اصلا نمیدونستم قراره مصاحبه هم باشه... ولی انگار کلا به این بهونه اینهمه هزینه کردن که بتونن مصاحبه کنن و به اصطلاح talent هارو شناسایی کنن... من که قصد ندارم الان سرکار برم ولی گفتم برای امتحان و محک خودم تو مصاحبه اش شرکت کنم... یه خانوم و یه آقا ازم مصاحبه کردن... آخر مصاحبه هم فیدبک میدادن و اگر نظر مثبت داشتن درخواست میدن که جذب نستله بشی... من مصاحبه ام خیلی خوب پیش رفت... اعتماد به سقفم نسبت به خودم بیشتر شد :) ... در آخر مدیره گفت خیلی عالی بودی و میگفت مثلا چه پوزیشن شغلی رو تو شرکت دوس داری انجام بدی کدوم واحدا بیشتر دوس داری کار کنی و اینا... و خلاصه خیلی خوششون اومد ...

ولی خوب بعیده که برم... چرا؟؟ چون دو سه ماه باید کارآموزی بری چونکه ماهم بی تجربه ایم... و حقوق نمیدن تو کارآموزی... و من حاضرنیستم بی حقوق برم!... از طرفی کنکور دکتری هم دارم خووووب.. استادم هم فک نکنم بذاره... ولی بعداز کارآموزی حقوقای خیلی خوب و بالایی میده نستله....بالاخره یه شرکت بین المللیه دیگه... نمیدونم چه کنم.. نمیدونم حیفه یانه... می ارزه دوسه ماه بی حقوق کارکردن؟؟

آخرش هم یه جعبه از اون نسکافه ها و یه جعبه Cereal دادن... بله :|

خلاصه اگه کسی نسکافه اینا خواست بگه بهش بدم :| .. چون خیلی زیاده تنهایی نمیتونم تمومش کنم :|










۹۵/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

اگه پاره وقت باشه که خیلی فرصت خوبیه ... ‏!‏
خب اون کارآموزی هم به نفع خودته دیگه ‏!‏
پاسخ:
ااحتمالا پاره وقت نیست... نمیدونم میگم فرصت های بهترم پیش میاد عجله نکنم
رشته ت صنایعه؟
پاسخ:
عزیزم :)
نمیتونم بگم .. ممنون :)
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۷ خواننده ی خاموش . =|
آقا مطلب بعدی رمز داره . -.-
پاسخ:
سلام
بله چون زود پاکش میکنم گفتم دوستان به زحمت نیفتن.
ممنون از توجهتون
سعی بر اینه رمزی ننویسم
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۸ ماهی سیاه کوچولو
من تا حالا تو زندگیم نسکافه نخوردم
والسلام و علیکم و رحمت و بقیه :/
پاسخ:
حالا من زیاد اهل نسکافه و قهوه و اینا نیستم.. بابا یه قهوه برام گرفت هنوز که هنوزه بعداز ماه ها تموم نشده
به دردم نمیخوره اینا زیاد
اره خب حق داری. 
راستی چطور ناخوناتو اینقد بلند نگه داشتی و نشکسته؟؟
پاسخ:
ممنون که درک میکنی
من ناخونام همیشه بلنده.. ینی اگه خیلی کوتاه کنم سخته برام... بهشون کلا احتیاج دارم ... خیلیا وقتی میبینن میپرسن میگن ناخون کاشتی؟؟ میگم نه خودش همین مدلیه... نمیدونم نمیشکنن.. البته میشکنه هااا خیلی بلند بشه.. ولی کلا من مراقبت خاصی انجام نمیدم فقط رو تمیزیشون حساسم...
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۲ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
تک خور ها به بهشت نمیروند والسلام
یعنی اصن اگه وسط کشیک اگه یه نسکافه نزنم به بدن ، خاموش میشم
معتاد هم خودتونین
سیگار میگار تو بساطشون نداشتن؟
پاسخ:
:))))))
من اصلا علاقه خاصی ندارم من فقط چایی زیاد میخورم..
وردارین ببرین والا من که استفاده نمیکنم رو دستم میمونه
چرا داشتن اصلا اتاق VIP مخصوص سیگار هم درنظر گرفته بودن واستون :))
حالا نسکافه واسه کشیک بیمارستان عب نداره ولی سیگارو میخوایین چیکار دیگه
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۹ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
سیگار هم میگن واسه رفع خستگی خوبه . حیاط بیمارستان مکانیست زیبا جذاب و دلربا واسه خودسازی....فقط جا داره از همین تریبون بگم تو روح اونایی که تو اتاقای پاویون سیگار میکشن
پاسخ:
نه دیگه اعتراض وارد نیست :دی... بالاخره از خودتونن... 
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۷ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمون
راستی به عکسا دقت نکروه بودم
ناخون بلند؟ واه واه واه
نه قلقلی و نه فلفلی و نه مرغ زرد کاکلی هیچکدوم باهاتون رفیق نمیشنا
پاسخ:
:))
ناخونای من خیییلیم تمیزن
خودمم دوس دارم کوتاه کنم ولی باورکنید خیلی سخته ناخون کوتاه برام
خوب نشن :دی ... اصلا من نمیشم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">