ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

فلسفه میانترم

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

1.

الان دراز کشیدم رو تخت.. عموما نمیخوابم روزا.. فقط دراز میکشم

امروز صبح امتحان میانترم داشتیم درواقع دیگه آخرترم :| .. خوب و اوکی بود .. کامل میشم.... کلاس بعداز ظهر هم من ارائه داشتم... تا ساعت 12:50 سرکلاس بودیم.. بعد 1 دوباره کلاس داشتیم تا 4 ... ناهارمو 5 خوردم .. گشنه گشنه رفتم ارائه دادم

استاد یه case داد گفت بشینید گروهی درموردش صحبت کنید تو کلاس، یکی از دخترای گروه ما ادعای انگلیسی داره، حتی تو آموزشگاهم تدریس میکنه بعد داشتیم case رو مطالعه میکردیم انگلیسی بود تمرین، توش down town داشت دختره اینو "پایین شهر" معنی کرد !!!!!!!!!... قیافه منو :|||| ... خیلی باحال بود هنوز معنی down town رو نمیدونه !.... خدایی من هیچ ادعایی در این زمینه ندارم ولی تصحیحش کردم. اونم گفت آره آره معنیش اینه :||


2.

الان ص و ال دارن شهرزاد میبینن... آخرشم این سریالو ندیدم اینهمه ازش تعریف کردن.. فقط میدونم جریان عشقولانه تراژیک بود... حوصله شو ندارم... حالا بیاییم یه بار هم با فیلم شکست عشقی بخوریم :|


3. 

آهان فردا داریم میریم کارخونه :|

با استاد :|

هیجان انگیزه .... مطمئنا تجربه خوبی خواهد بود....


۹۵/۰۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

چه رشته ی جذابی داری ‏!‏
پر از صنعته :دی ‏!‏
من عاشق فعالیت تو صنعتم ‏!‏
اصلن از بچگی همین بود رویام ‏!‏ که کارخونه داشته باشمو شرکت و کلی برو بیا :دی ‏!‏
رشته های مدیریت رو دوس دارم واسه اینکه تو صنعت خیلی پر رنگن ... ‏!‏
و واسه ارشد مردد بودم که همین رشته ی خودم رو ادامه بدم یا برم ام بی ای بخونم ‏!‏ که خب استاد راهنمام که خودشم تو صنعت فعاله‏;‏ گفتش بهترین رشته رو انتخاب کردی و همینو ادامه بده ... ‏!‏ دکترا خوندنمم فقط یه دلیل داره‏;‏ اونم فرار از ایران با ویزای دانشجویی :‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏ ‏!‏ آخه اصلن ایران جای کار کردن و پیشرفت نیست ‏!‏ همه چیش مسخره بازیه ‏!‏
پاسخ:
آره جذابه :دی
خوب اگه استادت این راهنمایی رو بهت داده حتما بنظرش همین رو ادامه بدی خوبه...
بنظرمن کسی که میخواد کار بکنه همون لیسانس هم کافیه... ادامه دادن دیگه بیشتر جنبه آکادمیک پیدا میکنه و تو صنعت هم نیازی نیست واقعا به مثلا دکترا داشتن
ایشالا که موفق باشی :)
معنیش "مرکز شهر" می شه دیگه؟

این ژینگول آدما هم همشون از علیرضا24 تقلید می کنن
البته خوبه که ویدیوهای این چنینی داره زیاد میشه توی ایران
من بهش می گم پیشرفت، حالا چه با اقتباس، چه بدونش!

شهرزادم منم ندیدم! مثل خودت حوصلش نی!

و مورد آخر و بی ربط:
ماست بستنی هم خوردم، طعم باحالی داشت!
ممنون واس معرفی :)

پاسخ:
نه نمیشه دقیقا گفت مرکز شهر... ببینید مثلا لس آنجلس down town داره ولی مثلا سانفرنسیسکو نداره .. خیلی واضح گفتم نه؟ :دی
 
من کاری به ژیگول و اینا ندارم من هر کلیپی که خوشم بیاد خوب خوشم میاد... آره اتفاقا کلیپای اون علیرضا 24 رو هم دیدم جالبن... ببینید بطور مثال حفظ جایگاه توی بازار مستلزم اینه که بتونی واسه خودت مزیت رقابتی ایجاد کنی... معمولا نوآوری به سرعت توسط رقبا تقلید میشه، پس یا باید خدمت یا کالایی تولید کنی که به سادگی توسط رقبا قابل تقلید نباشه و یا باید دائما دنبال نوآوری های بیشتر و بیشتر باشی... 

+ خواهش میکنم
آفرین به تو که معنی down town رو خوب بلدی.
پاسخ:
نه اتفاقا خوب بلد نیستم
هاها
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۸ ماهی سیاه کوچولو
شهرزاد،یه قصه عامیانه و صرفا جهت پر شدن اوقات فراغت که اصلن هم خوب نیست :/
بله دیدیم کارخونه رفتنتون رو. من اون قاب عکسه رو اول فکر کردم یه تیم فوتباله :/
پاسخ:
ا؟؟ خوب پس هیچی دیگه..
تیم فوتبال؟؟ :||
آره خوب راس میگین شبیهه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">