ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

اولین بار بود که روپوش سفید پوشیدم :دی

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

امروز رفتیم unilever ... این شرکت 400 تا برند داره و تو کشورای مختلف 347 تا کارخونه و 700 تا کارگاه داره و vision شون اینه که تا سال 2020 بیزینسشون رو به 80 میلیارد یورو برسونن... خط تولید کارخونه رو دیدیم و اینا... خوب بود درکل ولی له ام الان ...

ساعت 5 رسیدیم تهران...

یکی از مدیراش یه خانومه بود سنش نهایت 31-32 اینا بودش... فک کن میگفت سال 2012 اومده اونجا بعد عرض 4 سال شده مدیر یه قسمت مهم... کلی جو گرفت منو ... زندگی ینی همین.. باید بری تو صنعت بابا... چسبیدیم به این مدرک ها آخر هم هیچی از توش درنمیاد... پدر مادر ما هم کمتر از دکترا براشون تعریف نشده اس :||||...

یکی از مدیرای خیلی مهم ترش هم اومده بود فقط بخاطر ما...

ولی ناهار خیلی بدمزه ای دادن... البته آخرسر یه سری از محصولاتشونو بهمون دادن، جبران شد :دی

با بچه ها وایساده بودیم، چندتا از دخترا شروع کردن غر زدن که اه اه این چی بود؟؟ چرا اینهمه راه وامدیم؟؟ که چی حالا؟؟ خوب خودشون میومدن دانشکده مون همایش میذاشتن!! کلا غر !!!...

گفتم اتفاقا خیلیم خوب بود!!!... تجربه خیلی خوبی بود...

واقعا موندم چرا بعضیا انقد دید منفی دارن!!... همش ایرادگیری همش غر... باباجان یکم قشنگ تر به اتفاقا نگاه کنید.... سعی کن از هرچیزی اطلاعات و دید خوب بگیری... ینی انقد بی مصرف بود این بازدید؟؟؟؟... خوب این دیگه مشکل خودت بوده!!... باور کن اگه اینارو میبردن کارخونه یونیلور انگلیس بازم غر میزدن... بعضی از ماها هرکاریمون کنن بازم ایراد میگیریم!

روپوش سفید هم پوشیدم کلی ذوق کردم :)))) ... نه وااااقعا خانوم دکتر بودن بهم نمیاد؟؟ :)) ... یه استتسکوپ (همون گوشی پزشکی) فقط کم دارم :دی


۹۵/۰۲/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

روپوش مال دکتراس :-\ 
ایش:-\ 
پاسخ:
؟؟
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۳ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
من یه روپوش دخترونه دارم بیکاره ، اگه میخاین بیاین ببرین باهاش عکس بگیرین . به کار من که نمیاد شاید گره از کار شما باز کرد
گوشیم رو هم کوتاه مدت میتونم قرض بدم همون استتسکوپ. چقدرم اسمش سخته : دی
ناهار چی دادن؟

پاسخ:
اوه هنوز اون روپوشو دارین؟ :)) .. ازکجا اومده حالا؟؟ فقط ببرم باهاش عکس بگیرم؟؟ همین؟؟
گوشی آبی باشه لطفا :)) .. آبی ام نبود اشکال نداره صدای قلب میاد از توش یا نه؟ :))
کوبیده دادن... باور کنید از کوبیده دانشگاه بدتر بود.. تا این حد :| .. من فقط تونستم سالاد و ماستشو بخورم
khanume madrakesh chi bud ?! :|
پاسخ:
فوق لیسانس داشت :|
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۱ چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد....نکنه میخوام ناشناس بمونم
اینکه از کجا اومده رو درست نمیدونم و اینکه مال کی بوده
روپوش به درد عکس گرفتن میخوره لباس مجلسی نیست که بشه باهاش برین مهمونی و عربی برقصین !
والا
اها گوشیم هم مشکیه ....از این گوشیای قرطی دخترونه ندارم
پاسخ:
لباس مجلسی :)) ینی اگه لباس مجلسی بود با خودم میبردم؟؟
مشکی ام قبوله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">