ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

فقط یک چیز میتونه به من استرس بده...

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

هم سه شنبه صبح و هم چهارشنبه صبح ارائه داشتم ... ال میگه چقد تو ارائه داری ...

حالا چیش جالبه؟؟ رفتم ارائه دادم تهش استاد میگه خیلی خوب بود ولی یه ایرادی که داشتی بهت بگم اینه که زیادی ریلکس و بدون استرس ارائه میدی!!!!!! باید یکم هم استرس داشته باشی!!!!

این مدلیشو ندیده بودم که بخاطر بی استرسی ازم ایراد گرفته بشه... اصلا هم آروم و با صدای یواش ارائه ندادم... ولی خوب برداشت کرد خیلی بی استرسم!

دیروز صبح داشتم میرفتم سرکلاس دیدم آسانسور داره بسته میشه دوئیدم برم تو ... ولی متاسفانه در بسته شد و نزدیک بود بمونم لای در ... ناخواسته یه جیغ ملایم زدم و حیثیت برام نموند... بعدشم درحالیکه در اسانسور بسته میشد خنده تعجب آمیز دکتر ن و جمعی از دانشجویای داخل اسانسور رو در آخرین لحظات دیدم... دکتر ن یکی از بهترین استادای دانشکده است که کتاباش خیلی ساله که رفرنس کنکور ارشد هست...


با بچه ها قرار گذاشتیم که چندوقت یبار استخر بریم... دلم خیلی تنگ شده .. خیلی وقته که ترک کردم استخر رو... و زندگی بیخود و تک بعدی رو شروع کردم...

:)


۹۵/۰۲/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۵ آشپزی آیکابان
جالب بود
پاسخ:
باشه.
اصطلاحن ابهت آدم خدشه دار میشه این حرکتا رو ناخواسته میزنه تو دانشگاه :|‏ ‏!‏
مایو :-/ ‏!‏
+ خیلی خوبه که ( واسه یه مدت ) خودتو رها کنی از همه ی تعلقات ... از همه چی ‏!‏ یا حتا میشه هم خودآزاری کنی تا دلت خنک شه با اذیت کردن خودت ‏!!‏ درک میکنم این پی نوشت رو ... ‏!‏
پاسخ:
زشته واقعا :| ... کلا بده وقتی آدم یهو میترسه یا یه چیزی میشه نتونه اون حالتش رو کنترل کنه... متاسفانه اینجوریم

+ کاش میشد رها کرد....
شاداب خیلی خوبه که دوباره میخوای استخر و اینا رو شروع کنی...
واسه حالت خیلی خوبه!
از این برنامه های دور همی با دوستات بازم بذار حتما!!  
پاسخ:
آره خوبه
اگه عملی بشه این برنامه ها
وقت بشه و حوصلش باشه حتما
راستی...
چرا پستت این قدر خوبه ولی عنوانش خوب و انرژی مثبتی نیست؟
پاسخ:
خوب عنوان به استرس در زمینه خاص اشاره میکنه.
ینی چیز بی اهمیتی مثل ارائه نمیتونه استرسیم بکنه ولی چیز دیگه ای چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">