ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1.

اواسط هفته دیگه امتحانام شروع میشن و خوب اوضاع این ترم به غایت بهتر و راحت تر از ترم قبله... ترم قبل درس دکتر پن به تنهایی کل ترم اونقد مارو مشغول کرده بود که دیگه وقت واسه هیچ درسی نداشته باشیم...

البته این ترم یه استاد وحشتناک داریم همون دکتر فی که چهارشنبه صبح ها باهاش کلاس داشتیم و همیشه از خوبی کلاساش اینجا نوشتم :))) ... هنوز نمیدونیم امتحانش دقیقا چی هست؟!! ... هر دفعه یه سری منبع معرفی میکنه بعد دوباره ازش که میپرسی منابع کلا عوض شدن :)) ... بحث اینجا این نیست که نباید دوباره و چندباره ازش سوال کنیم تا هی منابع رو عوض نکنه! .. قطعا ما تاثیرگذار نیستیم و اونچه که واضحه اینه که هنوز نمیدونه با خودش چندچنده درنتیجه سوال کردن و نکردنه ما تاثیری نداره ...بهرحال منبع سوالات مشخص نیست...

امسال امتحانا دقیقا مصادف با ماه رمضون شده!... خوابگاه باشی... ماه رمضونم باشه.. تازه امتحانم داشته باشی :||||

به به



2.

اون شب بابا و داییم و دامادمون رفتن ماهیگیری .. با تور! .. و شب هم نیومدن تو جنگل موندن ... بابا یه لنسر هم داره ولی بنظر بابام ماهیگیری با لنسر کار بیخودیه... ولی من دوس دارم عین فیلماست :دی...

البته ماهیگیری تفریحی بود... حالا یه چندتام ماهی گرفته بودن آوردن... داییم کلا اهل شکاره ... خونه اش هم پر از حیوونه تاکسی درمی شده است.. گناه دارن ولی خوب خیلی خوشگلن :| ... مثلا من تاحالا جغد از نزدیک لمس نکرده بودم... یا عقاب.. یا راسو... یا مثلا لک لک...




پ.ن 1:

خیلی وسوسه شدم برم تو موهام چندتا لایت دربیارم... یه 10-12 تا فویل بگم بذاره آرایشگره... خیلی قیافم عوض میشه... بشدت نیازمند تنوع هستم!!

ولی خوب مجبور میشم دیگه دانشگاه هد بذارم جلو موهام... دوس ندارم دکتر پن ببینه!!... کلا مقادیری ظاهر آدم جلف میشه دیگه... ولی خیلی خوشگل میشه :(( ... شایدم کلا نکردم :|


پ.ن 2:

یه چیزی دیدم با عنوان خواستگاری های عجیب... یکیش این بود که زیر نورای رنگارنگ شفق قطبی خواستگاری کرده بود پسره... اینو خیلی دوس داشتم :)) ... خیلی خوووووبه :دی... شفق قطبی میخوام :| ...


این عکس هم بخاطر miss x عزیز :)


۹۵/۰۳/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

آههههههااااااااااا!!!

این شددددددد یه چیییییییییییززززززززززی!!!!!!!!!
پاسخ:
:))))))
خیلی نظر جامعی بود :))
1. میگن سخته :‏|‏ ‏!‏
2. خیلی باحاله ‏!‏ یاد فیلمای وسترن افتادم : )))) ‏!‏
پ.2. شفق قطبی ؟!‏ چه مهیج ‏!!‏
پاسخ:
1. انگار فقط دانشگاه ماست که امتحاناش امسال تو ماه رمضونه :|
2. در مجموع خوش به حال مردا :|
+ آره خیلی قشنگ بود عکسشونم گذاشته بود :)
na emtehanaye ma ham hast :| ! Az 18 om ta 31 om !
Ta emruZ dashtim mian term midadim :| !

Axeshuno miZashti inja khob :) !
پاسخ:
عه
فک کردم الان دارین امتحان پایان ترم میدین
نگو میانترم بوده!!!
آره میانترم بود، البته که تو دانشگاه ما یه رسمی هست، از هفته ی دوم شروع ترم تا آخرین روز‏;‏ امتحان میگیرن اساتید فقط ‏!

منم چون نمی تونم تو خوابگاه درس بخونم، امتحانا که شرو میشه میام خونه و هرچند سخته اما رفت و آمد میکنم ... ‏!‏
پاسخ:
اوه چقد زیاد!
سخت میشه اگه آدم نتونه تو خوابگاه درس بخونه...
vay !
MerSi shadab ^_^ !
CheGhad GhashanGe in ax ... !
CheGhad khube inja, cheGhad Zud be naZarato pishnahadat resideGi mishe :d !
پاسخ:
آره خیلی قشنگه :)
خواهش میکنم دیگه بهرحال کاری بود که از دستم بر میومد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">