ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

از پسری که نشدم!

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سوار ماشین میشیم... یهو یه آهنگ مبتذل شروع میکنه به خوندن...

بابا:

چی؟؟؟؟؟ وای چشاشو وای لباشو؟؟؟؟؟؟؟؟ ://///// ... این خزعععععبلات چیه؟؟؟؟ ://///////////

BOOOOMMMMM

(صدای منهدم کردن آهنگ و کل سیستم و ماشین )

:))))))))))

لحظاتی بعد.... استاد شجریان.... و رضایت و همخوانی پدر :)

خندم میگیره...

بهت فکر میکنم... تمام این سالها فقط لباسای دخترونه خریدم و پوشیدم و تو نیومدی نظر بدی... درباره کوتاه بلندی موهام نیومدی نظر بدی...متوجه نشدی کی ابروهامو برداشتم حتی... به اینکه هیچوقت نتونستم باهات بیام ماهیگیری مثل همین چندشب پیش... یا بجات برم نونوایی نون بگیرم... باهات کوهنوردی نکردم... حرفای مردونه نزدیم...

سالها این خلا رو با میم داشتی غیرمستقیم پر میکردی... میم پسرعموم رو میگم... دوس داشتنه بیش از حدت به میم حتی تا پول تو جیبی دادن هم پیش میرفت... ولی بعدش "شی" ازدواج کرد و داماد وارد خانواده شد... حالا دیگه پسر جدیدت مهم تر از پسر قبلیت شده بود... خیلی کارا واسش کردی... همیشه هواشو داری... دوسش داری... خیلی هم دوسش داری... اینو میفهمم.. میبینم...

مامان هم دست کمی نداره :) ... میفهمم دوس دارین... دوس دارین پسر داشته باشین...

حتی اگه سالیان سال تکرار کنید که ما بیشتر از 10 تا پسر واستون با ارزشیم و باعث افتخارتون شدیم... میدونم اونقدری روشنفکر هستین که اینا براتون مهم نباشه... فقط دارم از علاقه ها صحبت میکنم...

دست بوستون هستم... واسه همه زحمتاتون...



+ ناراحتم... کم کم باید جمع کنم بیام تهران دوباره ...

تهرانِ بدونِ مهر.......


۹۵/۰۳/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مصطفی فرهمند
:)
پاسخ:
:|
سلام

چی شده؟؟؟ 

احساس گناه چی؟؟؟

talk to me
پاسخ:
سلام
هیچی... همیشگیه..
احساس گناه بابت اینکه فکر میکنم دارم کار بدی میکنم که تنهاشون میذارم... دیگه مگه مهمه که دانشگاه خوبی باشم اصلا؟؟؟
بابا البته هیچ وقت چیزی نمیگه...
ولی مامانم هنوز با دوری من کنار نیومده انگار!!
واقعن فرقی نمیکنه بچه ات دختر باشه یا پسر ‏!‏

+ منم ناراحت شدم ....
پاسخ:
آره فرق که نداره
واسه بابا مامان منم فرق نداره ولی خوب دوس دارن دیگه و من از الان به شوهرم حسودیم شده :|
:دی
خوب شد داداش ندارم :دی


+ :)
Shadab clarify that

what does it mean?

i can't get it
پاسخ:
ینی اینکه درک بشه احساسم و نادیده گرفته نشه...
و بهش پاسخ داده بشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">