ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

قدر آشپزخونه هاتون رو بدونید!

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

اینجاست که واقعا جمله "حواست کجاست... عاشقی؟؟" در مورد من مصداق پیدا میکنه :(

چرا بلاگ استیکر نداره من ناراحتیمو خوب نشون بدم؟؟

بعد مگه میشه بهشت زیر پای مامانا نباشه؟؟؟


خوابگاه باشی و نازت خریدار نداشته باشه و این بلاهام سرت بیاد... تازه دستم خوب شده بود که بدترش دوباره سرم اومد...

با اینکه پوستم خیلی نازکه خوبی که داره اینه که جای زخم و سوختگی رو بدنم نمیمونه و زود خوب میشه

وگرنه با این حسابا الان هیچ جام سالم نبود... :(

گناه دارم :(

و کلا در هیچ زمینه ای شرایط خوب نیست...

همین

.........



۹۵/۰۳/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)