ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

معجزه آن نباشد :(

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ

امتحان دوم رو هم دادم... از این استاده عجیب غریب بعید بود که معقول امتحان بگیره... البته حسم بهم میگه از اوناس که بد نمره میده...

بهرحال من که کامل نوشتم... دیگه بقیه اش مهم نیست... البته بازم همچین معقول نبود چون 70درصد چیزایی که بلد بودم سر جلسه به هیچ دردی نخوردن و نیومده بودن!

از امتحان اومدم بیرون داشتم تو حیاط میرفتم یهو صدای استاد "ت" رو شنیدم که گفت خانوم فلانی!!!...یه لحظه خشکم زد نمیدونستم چیکار کنم... دوباره صدا کرد خانوم فلانی... و من باید برمیگشتم... وای بشدت ضایع شدم....

ولی خیلی جالبه هیچی به روم نیاورد و نگفت که چرا یهو ول کردی طرح رو... فقط خیلی خوش برخورد گفت که تصویب شده تو گروه و رو میزمه بیا دنبال کاراش که حتما یه ISI از توش درمیاد!... و من تمام مدت لبخند میزدم...

از اون لبخندای مسسسخره ام که وقتی خوشحال نیستم میزنم...


خیلی زشته که استادی که کلا امریکا درس خونده و نصف عمر 60 ساله اش رو اونجا بوده و هنوزم اونجا تدریس میکنه اینجوری دنبال یه جوجه دانشجوی ارشد بیفته که باهاش یه مقاله بده... واقعا زشته...

خودمو پیش این استادی که میتونست یه ریکام خوب واسه اپلای بهم بده حسابی خراب کردم... استادی که تو دانشگاهای اونجا میشناسنش و یه پوینت مثبت بود ... و من یکی از ریکام ها رو خراب کردم...

گندش بزنن کلا...


۹۵/۰۳/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

هاها!!!!!!!!

دیدی technically چه شعر ضعیفیه!!!


پاسخ:
آره
ولی مهم نیست... معنیش قشنگ بود
.....
چی شده؟؟؟
پاسخ:
....
شاداب کامااااان...

بگو ... نگرانم میکنی...
پاسخ:
نگران نباش...
چیزی نیست
مگه میشه چیزی نباشه که ایییینجوری نوشتی یهویی؟؟؟


چی شده؟؟؟؟؟  کی چی گفته اینجوری ناراحت شدی؟؟؟؟
پاسخ:
کسی چیزی نگفته...
نمیخوام دیگه حرف بزنم دربارش...
فقط نمیدونستم انقد بیزاره... نمیدونستم انقد براش بی اهمیته پیش بقیه
باشه...

فقط بگو چی شده تا کمکت کنم...

آخه داری حرفای جدید میزنی...چی فهمیدی؟؟؟
پاسخ:
ولش کن عزیزم
خوبی ؟!
پاسخ:
آره عزیزم 
ممنون که به فکرمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">