ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

نظراتمون رو برای خودمون نگه داریم!

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

خوبه که یاد بگیریم درباره نامزد یا شوهر یا حتی دوست پسر بقیه نظر گهربار ندیم... اصلا کلا نظر هم ندیم.. که چه بهتر...

ال عکس خواهرشو دومادشونو نشونمون میداد... یهو "صه" برگشت گفت دومادتون اینه؟؟؟؟؟ من جای خواهرت بودم عمراااا قبول نمیکردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... اصلا قیافه شو قبول ندارم !!!!!!!! ... طرف دومادشونه... شوهر خواهرشه... بابای خواهر زاده شه... زشته واقعا!!

تقصیر خوده ال هم هست... من هیچوقت نمیذارم کسی درمورد کسایی که دوس دارم همچین نظر بده... همیشه یه جوری برخورد میکنم که هیشکی جز خوبی نتونه بگه... کسی ام حرف بیخود بزنه فک شو میارم پایین (خیلی خشن شدم :دی)

صه دختر خوبیه ها ولی نمیدونم چرا هرکیو میبینه اول درمورد قیافه اش نظر میده!!... یبارم داشتیم عکس دوست ال رو با شوهرش میدیدم... صه گفت شوهره از دختره سر تره!!! ... منم برگشتم گفتم حتما دختره خیلی مهربونه... بعداز اون صه یکم تعدیل شده!

خوب باباجان شاید طرف دوسش داره... همه که مثل شما خوشگل پسند نیستن!!!!...

ال بهم میگفت اوایل که دیدمت فکر میکردم ظاهر خیلی برات مهم باشه... درحالیکه من کاملا برعکسم و به هیچ عنوان پسری که خیلی به تیپ و ظاهرش اهمیت بده و همچنین پسرای خوش قیافه برام جذاب نیستن (براخودم البته وگرنه نوش جون بقیه!) ...والا اونجوری اون باید برامن ناز کنه دیگه فرصتی برا ناز کردن لوس کردن من نمیمونه ...پسر باید ظاهرش مردونه باشه


نمیدونم کی میخواییم دست برداریم از این طرز تفکرات ... بعد ناراحت میشیم بهمون میگن جهان سومی!


۹۵/۰۳/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

عه شاداب برای من همین جوریه که قیافه مهم نیست ، به واقع فاکتورهایی وجود دارن به غایت مهم تر از تیپ و قیافه . 
بنده خدا ال :(
پاسخ:
دقیقا... من طرف به دلم بشینه کافیه... حتی اگه زشت باشه!
ال زیادی اجازه دخالت میده به همه!
یا خداااا..

این پ.ن1 ت منو کشت!! یعنی واقعا طرف رو نکشتید تا حالا؟؟؟

+ال دقیقا نقطه مقابل منه توی جسارت نظر دادن !! خخخخ

++یه دختری بود وبلاگ داشت(اسمش نور بود یا همچین چیزی) که حدودا یه سال پیش وبلاگش رو بست و یه ماه پیش اینام واست کامنت گذاشته بود که من یه عشق اولی داشتم که هنوز خاطرش واسم زنده ست.این همونه؟؟؟
پاسخ:
چرا یا خداااا ؟؟ :)))
نه ام رو دوس دارم نمیکشمش هیچوقت :)))

+ ال رو میگی یا صه ؟؟ فک کنم اشتباه نوشتی ... این اسمش جسارته؟؟ نه والا چیز دیگست!!!

++ میدونم کیو میگی... نه اون دوستم که فقط وبلاگی بود... این دوستی که میگم داره ازدواج میکنه از دوستای دنیای واقعیمه دانشجوی همینجاست...
شاداب آمار بازدیدا رو داری یه تنه چجوری جابجا کردم؟؟؟

فک کنم از اون 46000 تا 15000 تاش واسه منه!!

بیکارم دیگه! هی رفرش میکنم که لااقل بتونم با یکی communicate کنم !!
پاسخ:
عه پس چرا من جزئیاتو از اینجا نمیبینم :)))... کلا واردم به کامپیوتر و اینجور مسائل :))
چه حساب کتابی کردی زیاد دقت نکردم به اون آمار گوشه
اینجا منزل خودتونه :))
شما اصلا بیا اینجا تخت خوابتو هم بیار ما خوشحال میشیم
بابا خیلی خب!!!
فهمیدیم کدوم لباسا رو اونجا میذارید هی میگی خیلی خیلی خیلی مهم!! خخخخخخخخخخخ!!!
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

+عه! ببخشید! صه آو کورس! والله من که آرزومه اونجوری باشم! مطمئنا بهتر از منه که جیکش در نمیاد...


پاسخ:
:)))


+ نه بابا چیش خوبه... ال خیلی ناراحت شده بود ولی به رو خودش نیاورد بعد تنها شدیم به من گفت چرا صه اینجوری گفت :(
من آدمای جیک در نیا مثل تو رو ترجیح میدم به مثل صه ها
سلام
منم باهات موافقم قیافه زیاد مهم نیست ولی اکثر دخترا قیافه خیلی واسشون مهمه:|||
من حال ال رو درک میکنم خیلی حس مزخرفیه که دیگران به خودشون انقد اجازه اظهار نظر بی ملاحظه میدن آدم اصلا یه لحظه میمونه چقد رک...:///
خوابگاه اصولا جاییه که هیچ کاری از هیچ کس بعیدنیست رو میشه اونجا کاملا لمس کرد
ایشاالله خوشبخت باشه:*
+ایشاالله شما هم به وصال یار میرسید ویار هم در شفق قطبی ازشما خواستگاری میکنه و همه چی به خیر وخوشی شروع میشه:)))
پاسخ:
سلام
خیلی از دخترا واسشون مهمه حتی اگر خودشون قیافه معمولی داشته باشن... تقریبا همه کسایی که اطرافم میبینم اینجورین... بخاطرهمینم کسی باور نمیکنه یکی مثل من واقعا واقعا براش مهم نیست :|||
من میگم که ما خودمون تعیین میکنیم که هرکسی باهامون چطوری حرف بزنه و رفتار بکنه...حداقل بخش زیادیش دست خودمونه... و اگر بارعایت این کارا بازم بعضیا به خودشون جرئت دادن که حرفای نابجا بزنن اون دیگه از شدت ادب خودشونه و کاریش نمیشه کرد.

+ ایشالاااا :)) ... شفق قطبی هم نبود ایراد نداره... تو خونه ام باشه قبوله ... اصن هرجا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">