ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

میشه دوسشون داشت!

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

1.

هرکاری میکنم نمیتونم به کار اون روزت فکر نکنم...


تو دیگه کی مد شدی؟

درود به اون بی انصاف هایی که باعث و بانی این شدن که الان امثال تو کنار من بشینن...

یا اصلا نه...

من کنار امثال تو بشینم....


ددداغون...




2.

خواهره پسری که "ام" باهاش درحال آشنایی ازدواجیه داره میاد خوابگامون...

الاناست که از فرودگاه برسه... امشب خوابگاه میمونه ... اومده "ام" رو ببینه... "وی" میگه بگیریم یه فصل کتکش بزنیم حساب کار از الان دستش بیاد که تا آخر عمر هوس خواهر شوهر بازی به سرش نزنه :))))

حالا فردا دوست دوران دبیرستان ال هم از شمال داره میاد خوابگامون... شانسو میبینی توروقرآن؟؟؟ آخه موقع امتحان من دقیقا؟؟؟ نمیشد یه دو روز دیرتر میومدین همتون؟؟؟ حالا باز خوبه این درسه رو خوب بلدم

خلاصه که خوشگل کردیم همه .. یه وقت نگن اینا همش درس میخونن فقط :دی

وای با ال رفتیم الان نونوایی خوابگاه... نونوایی سنگک خوابگاه تا ساعت 12 شب بازه ... قبلش اینهمه برنامه ریختیم که بگیم 3 تا نون بده بعد رفتیم اونجا ال میگه آقا یه دونه نون بده... پوکیدم از خنده :)) .. میگم خوب شد هماهنگ کرده بودیم 3 تا بگیریمااا ... کلی خندیدیم تو راه تا به اتاق برسیم



+ خواهر شوهر مذکور رسید اتاق :دی ... دختر خوبی بنظر میاد :)


۹۵/۰۳/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

1 رو هم اونور واسم توضیح بده هر موقع وقت کردی...
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">