ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

فقط یه نیمکت...

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ

شب امتحان به چه چیزایی که فکر نمیکنم :((

فردا به آرامش موقتی میرسم...

الان چندماهه که بیرون نرفتم...

دلم لک زده برای یه نیمکت

یه نیمکت خشک و خالی تو یه پارک

بشینم روش و سرمو بالا کنم و چنارای بلند رو ببینم...

هوا خنک باشه

عصر باشه

سرو صدای ماشینا و آدمارو بشنوم

دلم تنگ شده واسه مسیری غیر از امیرآباد (خوابگاه) - امیرآباد (دانشکده)


پس کی یه روز خوب میاد؟؟


۹۵/۰۳/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

روز خوب اومدنی نیست..آوردنیه...

+چقدرم که خودم به این جمله عمل میکنم! خخخخخ
پاسخ:
آره آوردنیه :)
منتظرشم که به نتیجه برسم

ماساژ بده :|
خسته ام امتحان دادم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">