ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

و آخرین امتحان ارشد

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

خوب آخرین امتحانم رو هم دادم :|

بسیار عالی

خوب الان ممکنه این سوتفاهم ایجاد شه که نفس راحت باید بکشم... نه... تا 2 روز دیگه باید پروژه های 3 تا از درسارو هم تحویل بدیم... و داستان به همینجا ختم نمیشه... بلکه بعداز این 2-3 روز باید سراغ پایان نامه هم برم و برای اونم وقت زیادی ندارم... خلاصه که همچنان فشار زیاده...

حالا موندم بعداز همه اینها و تصویب پروپوزالم آیا میتونم نفس راحت بکشم؟؟؟ خوب بازم جواب منفیه!

چون تازه درگیر پایان نامه میشم و از اونجایی که موضوع منم درحد موضوع دکتراست درنتیجه باید انرژی زیادی بذارم... بازم داستان به اینجا ختم نمیشه... چیزی به اسم کنکور دکتری و یا در وجه دیگه امتحان زبان پیش روم هست... اگر که بخوام امسال کنکور بدم که هیچی تایم خالی ندارم و باید همه کارامو باهم بکنم و متاسفم ولی باید به خودم بگم که فقط چندماه دیگه فرصت دارم... و خوب اگر قرار باشه امسال کنکور بدم باید رتبه ام چیزی بشه در اون حدی که دنبالشم...

بهرحال اوضاع قاطی پاتیه و این خیلی بده که هنوز برناممو قطعی نکردم... چون اگر که بخوام امتحان زبان بدم به هیچ عنوان کنکور نمیدم... چون ممکنه منو وسوسه کنه... لذا هم اکنون نیازمند یک تصمیم درست حسابی و قطعی و آینده ساز هستیم!!

بعداز امتحان با بچه ها کلی عکس مکس گرفتیم :)

آخی با اینکه از چندنفری خوشم نمیومد ولی بازم دلم براشون تنگ میشه و دوسشون دارم... چیکار کنم دیگه دل رحم و مهربونم :|

رو پله ها نشستیم عکس بگیریم پسر شریفیه گفت : یه تور باهم نرفتیم همش درس همش دانشگاه :|

خلاصه بچه ها گفتن باهم یه تور بریم!!!!... یا حداقلش بیرون و این ور اون ور قرار بذاریم بعدا...

تور رو مطمئن نیستم ولی بیرون رو هستم...

و قرار شد برای یکی دوتا از استادامون هم که ازشون راضی بودیم کادو بخریم... پیشنهادات مختلفی داشتیم... از کروات و دکمه سردست 300 تومنی تا خودکار پارکر 200 تومنی و خلاصه این جور چیزا...

حالا به توافق نهایی قراره برسیم و بخریم...



امروز واسه خودم نیم ساعت نشسته بودم تو ایستگاه آهنگ گوش میکردم و منتظر سرویس بودم :))))




بعد یادم اومد امروز پنج شنبه است و سرویس نمیاد :| ... پس مثل بچه های خوب ماشین گرفتم اومدم خوابگاه :دی


+
عکس رو چندماه قبل گرفتم یه روز بارونی .. امروز یه عکس دیگه گرفتم دیدم خیلی ظهر و آفتابی بود دوسش نداشتم... دیگه این قدیمی رو گذاشتم که حس خوب بهم بده... ظهرارو دوس ندارم :|


۹۵/۰۳/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۴ دچــ ــــار
شیش بار گفتین خوب:)
پاسخ:
:)))
ممنون از دقت نظرتون
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۹ دچــ ــــار
خواهش میکنم :)
+تا دفاع نکنید خبری از نفس راحت نیست :)
پاسخ:
بعداز اونم خبری نیست
اول راهیم :)
پنج تا هم پوکر فیس داشتید خانم، با اون شیش تا خب رو هم، میکنههههه....یه لحظه اجازه بدید حساب کنم....بعله...میکنه بیست و چهار هزار و پونصد تومن....پونصد تومنشم مهمون ما باشید...بقیه شم قابل شما رو نداره.

:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پاسخ:
ووووایییییی من تورو میچچچچچچلونمت :))))))))))

دونه ای چند حساب کردید؟؟ 
بقیه شم ماچ بدین :))
خانم مگه تراول 50 ای دادید میگید بقیه شو ماچ بدید؟؟!!!

چه پررو!! شما که هنوز هیچی ندادی بهمون...شما میتونی ماچ بدی بهمون جای پول !!

شت!! شت!! خاکککک سه عالم!!!!!!!! ماچ :////////////
پاسخ:
:)))))
سه عالم؟؟:))) فک کنم درجه خاک بالا بود دیگه خیلی :))))))) 
عه؟؟ ماچم قبوله؟؟ خوب ماچ میدم عزیزم ماچ میدم :)))
ای وای من!!! ای خاک من!!!

به کی میخوای ماچ بدی؟؟؟ من؟؟؟!!!  خاک سه عاااااااالم!!! i'm straight خانم!!

ما اینجا یه خورده مارشمالو داریم...میتونیم اونا رو بدیم بهتون !!

+نمیخواستم ببرمت تو کف !! ولی دیدم چاره ای نذاشتی دیگه!! بهتر از اینه که منو ماچ کنی ://////////////////////////////// 
پاسخ:
صبر کنید صبر کنید منم straight ام جان من.. ای بابا ای بابا :))
فقط یه خورده؟؟
:P

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۴ دچــ ــــار
انشالله به راحتی برسید در هر مرحله از زندگی:)
پاسخ:
انشاالله همچنین
ملت امتحاناشون تموم شده اون وقت مال ما نه تنها شروع نشده بلکه هنوز قصد شروع شدن هم نداره : \
× چه قدر من خوشبختم چقدر !!!
پاسخ:
عوضش ما تو ماه رمضون امتحان دادیم اجرمون باخدا واقعا!!

چقد قشنگه این عکس !

چه حس خوبی داره !

پاسخ:
آره
جلو دانشکده است :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">