ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

اصلا از کنایی حرف زدن خوشم نمیاد!

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

- سلام چطوری ؟؟ چه (...) میکنی خبری ازت نیست؟؟


:|||||||

مینا دوست دوران لیسانسمه... خیلی دختر بامعرفت و خوبیه فقط یکم بی ادبه :|||| ... ولی خیلی دوسش دارم :)) ... باید یه قرار بذارم ببینمش.. تولدش دعوتم کرد وقت نشد که برم بد شد...

طی 2 هفته اخیر 2 تا مسواک از دست دادم :|||... مسواک میزنم بعدچون چندشم میشه بذارم روی روشویی بخاطرهمین موقتا میذارم تو لباسم :| ... بعد هر دفعه خم میشم صورتمو بشورم مسواک میفته تو روشویی و به اون دنیا میپیونده :((

باز خوبه که یه مسواک از قبل داشتم و امروز صبح بی مسواک نموندم ... تا اینکه وقت شه برم بیرون یه مسواک جدید بخرم...

(چقد از کلمه مسواک استفاده کردم :| )


ام خیلی دختر خوبیه... ام خیلی خیلی دختر خوبیه... از اون دخترای خیلی مهربون و بامحبت...

اون روز گفت که زیاد از خواهرشوهر آیندم خوشم نیومد... گفتم عه چرا آخه؟؟ .. گفت مگه ندیدی اونجا اینو گفت؟؟ اینجا اونو گفت؟؟ اینجوری اونجوری؟؟... و من گفتم عه؟ نه بابا؟؟ آره؟؟؟ این بود منظورش؟؟ جدی؟؟ آهااان..

گفت آره خیلی باسیاسته مثل ماها نیست که اهل این حرفا نباشه...

و من داشتم باخودم فکر میکردم چرا من هیشکدوم از کنایه هاشو متوجه نشده بودم و فکر میکردم خیلی دختر مهربونیه؟!

گفتم شاید بهتر باشه که هیچوقتم متوجه نشم... اینجوری زیاد رفتارهارو آنالیز نمیکنم و الکی حساس نمیشم... نه؟؟؟

ولی کلا از تیکه انداختن اصلا خوشم نمیاد... یکی با حالت تیکه انداختنی باهام حرف بزنه دیگه باهاش معاشرت نمیکنم.... هاها


+

داشتم چادر سر میکردم خواهر شوهر مذکور برگشت بهم گفت عین این باربی ها می مونی ... موهاتم صاف و بلنده ... لبخند زدم و موهامو زیر چادر قایم کردم و نمازمو خوندم :| ... ولی فک نکنم فحش بوده باشه :| .. من که زن داداشش نمیخوام بشم :)) .. "ام" میخواد بشه :))



۹۵/۰۳/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

خخخخ باربی مو بلند دیگه فحش نیست خب :)))
پاسخ:
:D
چه میدونم والا.. باتوجه به حرفای "ام" یه لحظه شک کردم بهش :))
روزمرگی بود... ؟! :|

__________________
jameolhoda.ir

پاسخ:
شما چی فکر میکنید؟
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">