ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

فوتبال آنلاین حجم مصرف میکنه؟!

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

وایفای خوابگاه ماهانه به هر دانشجو 10-12 گیگ میده.. دقیق نمیدونم چقد...  بعداز عید 14 ام هر ماه شارژش میکنن... بعد الان جام جهانی شروع شده دیگه نه؟؟؟... ال خیلی فوتبال دوسته و هرشب آنلاین بازیارو میبینه... الان نگاه کرد دید 12 گیگ رو درعرض حدود 10 روز تموم کرده رفته پی کارش :)))) و کاسه چه کنم چه کنم دستش گرفته میگه تا 14 ام ماه بعد چیکار کنم اینترنت ندارم مقاله ام مونده :))

این است سزای انسان اسراف کار :دی.. چرا ایمان نمیارید؟؟



تصویر زیر مربوط به من و همسر جانم هستش :))




+

خبر تکذیب شد :| ... ال همچنان آنلاین میبینه و حجمش تموم نشده :)) ...

الان که دقت میکنم میبینم خودمم قبل از عید یه 10-20 تا فیلم دانلود کردم تو چند روز و حجمم تموم نشد... فک کنم این 12 گیگ سرکاریه و کلا حجممون نامحدوده فقط نگفتن که پررو نشیم :دی


۹۵/۰۳/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۳ هولدن کالفیلد
هر بازی با حجم متوسط حدودا 400 مگ، خوب 600 مگ، خیلی خوب یه گیگ، عالی 2 گیگ!
زیر متوسط هم که دیگه دیدن نداره!
پاسخ:
تقریبا مثل فیلمه پس
اتفاقا شرایط منو همسر ایندم هم مثل توعه عزیزم:-D
اصلا فوتبال دوس ندارم ولی مسی رو دیگه میشناسم:-D
پاسخ:
نه من بدم نمیاد فقط زیاد برام جذابیت نداره ولی اگه اون نگا کنه منم میشینم باهاش میبینم :))
مسی رو هم دیگه میشناسم نه تا اون حد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">