ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1 سال دیگر

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

امروز و تواین ساعت وبلاگ بیانم یکساله شد... اگر بلاگفا رو هم حساب کنیم الان رفتم تو 3 سال

بعضی ها با یه حالت پیف پیف به ما میگن بلاگفایی های مهاجرت کرده به بیان، آدم حس پناهنده و بی وطن بودن بهش دست میده :)))

اوایل خیلی از بلاگفا عصبانی بودم و هنوزم نتونستم کار زشتشون رو ببخشم و از موضعم کوتاه نمیام ... تو زندگی واقعی ام همینم اگر که کسی بهم بدی بکنه از زندگیم میندازمش بیرون و حذفش میکنم و دیگه آسمونم به زمین بیاد نظرم راجع بهش عوض نمیشه... کینه ای نیستم اصلااا ولی برا خودم ارزش قائلم..

درسته دیگه هیچ تعلق خاطری به بلاگفا ندارم... ولی بی انصافیه اگه نگم که بلاگفا بهترین روزامو تو خودش داشت...

از همون روزای قبل از ثبت نام توو دانشگاه جدید ... روزایی که خیلی خوشحال بودم... کلا آدم خوشحالی بودم... یادم نمیاد هیچ پست غمگینی تو بلاگفا گذاشته باشم...

همچنین بلاگفا دوستای خوبی بهم داد... شاید کم.. ولی ثابت قدم... اینکه یه نفر یه مدت بنویسه و بعد غیب بشه اینجوری دوس ندارم و نمیتونم بهشون نزدیک بشم... واسه همینم وقتی تو وبلاگی میرم به تاریخ شروع وبلاگش نگاه میکنم که ببینم میشه روش حساب کرد و خوندش یا نه؟؟... شاید معدود وبلاگ هایی کامنت بذارم یا حتی اصلا کامنت نذارم... ولی این دلیل نمیشه که اون وبلاگارو دوست نداشته باشم...


و از همه مهم تر بهترین اتفاقی که تو زندگیم افتاد متعلق به اون دوره است...

من نمیتونم قدردان ش نباشم...


۹۵/۰۴/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۸)

این بلاگفا کلا گند زد ب همه چی ما! |:
خدا ازشون نگذره :دی
امیدوارم اینجا هم بهترینا رو ثبت کنی!
تولدش مبارک ؛-)
پاسخ:
واقعا :|
ایشالا به امید روزای خیلی خیلی بهتر :)
مرسی عزیزم :)
هوووم یادمه. از همون روزای اول میخوندمت .توام منو میخوندی و کامنت میذاشتی😘😘
پاسخ:
جددددی میگی؟؟؟؟؟ چه خوووووب من عاشق خواننده های قدیمی ام :))
البته همه خواننده هامو دوس دارم ولی من کلا به آدمای قدیمی تعلق خاطر بیشتری دارم :)
من کامنت میذاشتم؟؟؟ جدی؟؟؟؟ آدرست چی بود؟؟؟
وبلاگتو که واسش کامنت میذاشتم ، توی خصوصی بهم بگو :)) جالب شد 



+ شناختم عزیزم :)))
تویییییی؟؟ :))) چرا زودتر نگفتییییی :***
خوبی؟؟ چیکارا میکنی؟؟
خب، بریم کدوم رستوران عایا؟ :)
پاسخ:
صبحونه همتونو میبرم ویکولو :|
بعد شام هم البرز یا رستوران گردون برج میلاد یا لوشاتو؟؟؟؟
تعارف نکنید :|||
فقط اگه بگین نارنجستان یا اردک آبی ناراحت میشمااا :|||
نگفتم که یروز سورپرایزت کنم. انصافا بلاگفا گند زد. زلزله کرد. همه چی رو بهم ریخت. دوستا گم شدن. 
راستش دوس دارم دوباره بنویسم.
دفه های اول خواستم بگم که منم ولی منصرف شدم:-D


پاسخ:
همچنین خیلیارو از نوشتن دلزده کرد... من خودمم سرد شده بودم به پیشنهاد هولدن اومدم بیان!
آره آره بنویس خوشحال میشم :)
دست شما درد نکنه :))))))
اره واقعا سابقه خودشو حسابی خراب کرد .من دوسش داشتم ولی خودش لیاقت نداشت:)))
با توجه به تحولاتی که توو درون خودم و زندگیم اتفاق افتاده دوست دارم بنویسم. 
پاسخ:
آره دوس داشتن لیاقت میخواد :)))))
جون به تحولات بابا :)
زود بنویس که منتظریم
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۴ گمـــــــشده :)
سه سالگیت مبارک
:)
پاسخ:
مرسی عززززیزم :*)
من 90% درصد مواقع خاموش بودم !‌ #Lol

کلا بلاگفا که خیلی محدودیت ایجاد کرد ؛ [ کم مونده بود انگلیسی نوشتن هم ممنوه کنه ! :| ] ولی واقعا از حرکت دفاع واحد حقوقی شرکت بیان از حریم خصوصی کاربران خوشم اومد من . :D

+ برای وبلاگتون خوشیُ خوبیُ سلامتیُ ... ارزو میکنم . @};-
پاسخ:
ینی 10 درصد مواقع روشن بودین؟؟ .. پس چرا اسمتونو یادم نمیاد :)
بله بیان بیشتر ارزش قائل میشه
ممنون :)
عه من دستم خورد نظرم خصوصی شد . =)))))))))))))
پاسخ:
اشکالی نداره 

پس مبارک باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">