ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

انتخاب

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ
بی اعتنا صفحه را بالا پایین میکنم.. به نظر مثل بقیه عکس های همیشگی پیج بود..
اما.. توجهم جلب می شود... دوباره برمیگردم...
این یکی کمی فضایش فرق میکند ... بنظر میرسد حتی زاویه هم همان زاویه است... زاویه هم همان "زاویه ها" است...
هشتگ زیر عکس من را یاد آن روز تلخ و شیرین می اندازد... تلخ و شیرین... تاحالا پیش آمده برای ازبین بردن تلخی چیزی، از شیرینی استفاده کنید؟... واضح است بله... اول تلخی را حس کرده اید بعد شیرینی به کمک شما آمده است...
چند خط دیگر هم نوشته بودم اما پاک کردم... نیازی به توضیح نیست... اصلا این پست در ابتدا قرار بود تنها سه خط باشد...
به حاشیه رفتم...
تمام


#مجتمع _ خدمات _ فناوری
۹۵/۰۵/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)