ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1.

این بازیگره تو گیم آو ترونز که تو فیلم اسمش "رمزی بولتون" هست خییییییلی روانیه ... ینی منم ازش میترسم.. جدی جدی باورت میشه طرف بیمار روانیه :))... خیلی کاراکتر منفوریه ولی بازیش مححححشره محشر...


2.

الان درحالیکه یه تیکه کیک خونگی جلومه و بخاطر اینکه مامان از شکلات و این مزه ها خوشش نمیاد خودم بصورت جداگانه روش نوتلا مالیدم:| ، نشستم و دارم تایپ میکنم...

دیروز ظهر دلم خیلی گرفته بود... یه کلیپ دارم که یه مداح عرب یه شعر خیلی آهنگین و قشنگ درمورد حضور امام زمان تو پیاده روی اربعین میخونه پایینش زیرنویس داره... از اربعین پارسال دارمش اما هروقت میبینمش برام جذابیت داره...

میگم اگه خوانندگی گناه نبود من درکنار درس خوندنم، خواننده هم میشدم :دی... شاید صدای حرف زدنم معمولی باشه، اما واسه خوندن بچه ها میگن خوب میخونم :دی.. نمیدونم چرا این آهنگ هایده افتاده رو زبونم... حالا جالبه که اصلا آهنگای هایده رو دوس ندارم..


نه من تورو واسه خودم .. نه از سر هوس میخوام...

عمر دوباره ی منی... تورو واسه نفس میخوام...


اما این یکیش قشنگه...



3.

حدود 80 درصد لباسامو خوابگاه جا گذاشتم... حتی یه صندل هم باخودم ورنداشتم بیارم... درنتیجه با رانینگ رفتم مسافرت!!! .. و 2تا مانتو کلا بردم!... تو ماشین هم دمپایی انگشتی پام بود :|... نمیتونستم دو دیقه پیاده شم حتی...

نکته بعدی کتابام... کتابای این چند ترمم و اوناییکه واسه کنکور خریدم که خوابگاست.. اما بقیه شون خونه بود.. الان دو روزه هرچقد دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم... نمیدونم مامان من چه حساسیتی به این کتابای من داره .. هردفعه میرم تهران و برمیگردم میبینم نیس :((((( ... میگم مامان جان این کتابای منو چیکار کردین؟؟ میگه نمیدونم :((((((( ... خلاصه امیدوارم تا فردا لااقل اونایی که لازم دارم پیدا شن... از دیروز که یه چیزایی با بدبختی از اینترنت گرفتم...


4.

دیشب موقع خواب داشتم فکر میکردم ینی من چه جور مامانی میشم؟ ... همیشه فکر میکنم مامان خیلی خوبی میشم.. فکر میکنم خیلی بچه هامو درک خواهم کرد و خیلی دوسشون خواهم داشت و سعی میکنم کمک کنم هر استعدادی دارن پرورش پیدا بکنه و خلاصه چیزی براشون کم نذارم و باهاشون دوست باشم و هیچوقت بهشون سرکوفت نزنم و بابت ناتوانیشون تو بعضی چیزا سرزنششون نکنم و هرجوری که باشن اونقد بهشون اعتماد به نفس بدم که فکر کنن بهترین بچه های رو زمینن و هروقت مشکلی براشون پیش اومد اونقدر حرف زدن بامن بهشون آرامش بده و بهم اعتماد داشته باشن که اولین نفر بیان به خودم بگن (بهشون میگم فقط بین خودمون میمونه اما دروغ میگم:| میرم به باباشون هم میگم :دی)...

آره...

همیشه فکر میکنم همچین مامانی میشم... اما گاهی یهو یه حس عجیب غریبی میاد سراغم ..یه ترس.. یاهمچین چیزی... میگم اگه اون مامانی که همیشه فکر میکنم نشم چی؟؟ ... اگه بچه هام اونجوری که فکر میکنم نشن چی؟؟... از نحوه تربیت و بچه داری بقیه ایراد میگیرم اما نوبت خودم بشه چی؟؟؟ ... اگه اگه اگه... آدم تا بچه نداشته باشه نمیتونه زیاد چیزی رو درمورد خودش پیش بینی کنه... وگرنه حرف زدن آسونه...

اما من میخوام همون مامانی بشم که همیشه بهش فکر میکنم...

:)


۹۵/۰۵/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

چه مزخرفه این سریاله اه اه :/ دو قسمتشو دیدم کلا!
+ دکتر محسنیان میشناسی دانشگاه تون؟
چه آدم باحالیه :))
مرندی نیز با حاله!
ولی محسنیان داغه داغه تازه از آمریکا برگشته قشنگ بوی آمریکا میده:)
یک راههای دارد باز میشود برای اون مسیر خدا را شکر!!!

پاسخ:
سلام شمایین؟
وبلاگتون حذف شده بود.. این جدیده؟

نفرمایید جناااااااب :||||||| ... عالیه... خودم شخصا نکات خوب و به دردبخوری ازش گرفتم... باید بیشتر میدیدین تا جذبش بشین.. البته خوب سلیقه ها فرق میکنه

+ رضا محسنیان؟؟ نه صرفا به عنوان دکتر بینی میشناسمش :))
بسلامتی رفتنی شدید؟؟ همون پزشکیو ادامه میدید یا خانواده موافقت کردن؟
آره خودمم دیگه
والا تو مایه جومونگ بود چیه آخه این برو اناتومی گری ببین داکتر هاوس ببین هیرو ببین 24 ببین پر نکتست
محسنیان دانشکده مطالعات جهان بابا :/
زیارت اولیه رو رفتیم انجام دادیم..... :))
پاسخ:
انقد وبلاگ حذف نکنید
جومونگ؟؟ :))) اصلاااا...
اتفاقا من از این فیلمای مدل قدیمی و قرون وسطایی و کلا اون مدلی خیلی خوشم میاد...
بازم سریال میبینم سر فرصت... الان بعداز 3 سال فرصت شد سریال ببینم ...
این 24 و یسری سریال دیگم تو برنامم هست منتها معلوم نیس بازم کی بشه ببینم :|||||

آهان :دی... نمیدونم والا... دانشکده مطالعات جهان دقیقا چه دانشکده ای محسوب میشه؟ :دی

مبارکه پس :دی
آدم خز و خیل بلا نسبت البته زیاده وبلاگستان  بیشتر فضای پلاس رو میپسندم حرفه ای تر و مطالب مفید تره خاله خانباجی نیست :)) بعدم آدما هویت دارند توش هرکی با اسم مشخصات خودش وبلاگ ها اکثرا هویت ندارند. 

خدایی نمیدونی مطالعات جهان کجاست یا سرکار گذاشتی مارو :)) 
مرندی... محسنیان .. عباس آخوندی(وزیر راه و شهرسازی) ... و ....اینا رو کجا دیدی هر جا دیدی اونجا مطالعات جهانه
پاسخ:
من خودمم کلا وبلاگای معدودی میرم... پلاس ف.شکن میخواد که من حوصله استفاده از ف.شکن ندارم کلا :))
اما من وبلاگ رو دوس دارم .. چون دور و برت خلوته... درسته همه مون توی اینستاگرام یا فضاهای دیگه هویتمون مشخصه... اما گاهی آدم به یه پرایوسی هم احتیاج داره...
مطالب مفید و این چیزا خوب آره جاهای زیادی هست که آدم بره چیزای مفید بخونه و یادبگیره اما من از وبلاگ زیاد همچین توقعی ندارم...

نه من پردیس مرکزی نمیرم اصن... کل رفت و آمدم از امیرآباد شمالی شروع و به امیرآباد شمالی ختم میشه :دی


+ اوه الان از سایت دانشگاه سرچ کردم دیدم اتفاقا مطالعات جهان هم امیرآباد شمالیه :)) .. کنار دانشکده تربیت بدنی انگار... نه دیگه دانشکده تربیت بدنی رو بلدم دیگه:دی
البته فک کنم اینو هم دیدم... نکنه اون ساختمونه است که بغل دانشکده زبانهای خارجیه؟ ... اما دقت نکردم ...

مرندی رو دیدم اما یادم نمیاد کجا دیدم :||
یعنی این جوری که من دارم درس میخونم یکی از هاسپیتل های نیویورک میاد میگه جان عمت! بیا اینجا رزدینت شو! دو خط میخونم به پست میذارم اینستا! باز دو خط میخونم میام کامنتمو میخونم :/
به هر حال
مرندی اینجا مرندی اونجا مرندی همه جا! آدم باباش وزیر بهداشت بوده باشه همه جا هست کلا! پرس تی وی دیدیش! تلویزیون دیدیش! بیت رهبری دیدیدش! همه جا دیدیش :)
+ خودش متولد آمریکاست! پاسپورت آمریکایی! سیتیزن آمریکا به من میگه میخوای بری آمریکا چیکار؟ هی آمریکا آمریکا! خودش از خواهرش ضد آمریکا تر خواهرش از خودش بدتر :/
+ طرفدار لسانجلس لیکرز بوده قبل! هرچند کتمان کنه اما مدارکش موجوده :))
پاسخ:
راحت باشید...

متولد اونجاست :| ... چه جاااالب :|
خوب وقتایی که نهی میکنن بگید خودتون چی :|
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ کارشناس پارت
فعلا بی نام درود
مطلب وقتی بابا یا مامان شدی تصمیم گذشته ت یادت نره! شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

پاسخ:
اگر که نیاز شد، بله حتما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">