ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

قانون پایستگی استعداد درخشان

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

میگم این سریاله گیم آو ترونز چرا صحنه های خونی مالیشو انقد به وضوح نشون میده نامرد :(((((( ... منم که به خون حسااااس... خلاصه میمیرم موقع دیدنش... چشامو میبندم و یه کوچولو درحدی که بفهمم خون و خونریزی تموم شده بعد کامل باز میکنم :)) .. اون سری خواهرم منو دید گفت مگه مجبوری این سریاله رو ببینی؟؟ :| از اول فیلم تا آخرش چشات بسته بود :)))))))))) ... دیدم راس میگه :))))

افتتاحیه همه پستام شده گیم آو ترونز :)) ... چیکار کنم سریال میبینم خیلی غرقش میشم دیگه :)) .. واسه همینم هست چند سال یه بار یه سریال میبینم :دی


"ال" هر روز پیام میده میگه کی میای کی میای کی میاااای :| ... حالا تنها هم نیست ها, "ام" و یه هم اتاقی جدید دیگه ام هستن... میگم عجیجم صبوری کن, یکی ازهمین روزا از راه میرسم :D... چه کنم دیگه , وجودم دلگرمیه اطرافیانم هست :))... هی ام یادآوری میکنه میگه واسه 2 ماه تابستون 2 برابر پول دادی که نیای؟؟ .. طفلک نمیدونه دیگه به چه راه هایی متوسل شه بلکه منو ترغیب کنه زود برم تهران :))
این هم اتاقی جدیدم که زهرچشم منو کم داره :))) ... هنوز ندیدمش اما از اونجایی که اغلب در برخوردای اول روش خاص خودم رو دارم, یحتمل اینو هم بی محل میکنم بدبختو :)))


واقعا آفرین به دانشکده ما... حالا تاهمین یکی دوسال قبل استعداد درخشان ورمیداشتن, اما میدونی که! نوبت به ما که میرسه همه دگرگون میشه... و الان یکی دوسال هست دیگه دانشکده مون کلهم استعداد درخشان دکتری رو ورداشتن... اخبار موثقش رو هم یک ماه پیش از خوده دکتر مین پرسیدم...  البته نمیدونم بقیه دانشکده هامونم اینجوری باشه یانه... واسه ما که شده... درنتیجه دلمو باید به کنکور خوش کنم فقط...
حالا استعداد درخشان چی هست؟؟ ینی طبق 4 تا نمره تو 4 تا درس از 4 تا استاد کم سواد بتونی بری باهاش دکتری بخونی :دی...
تعریفش از مدرسه و دبیرستان تا دکتری ازبین نمیره, منتها از حالتی به حالت دیگه تبدیل میشه :)).. حالا درسته منم در این زمره قرار میگرفتم اما این دلیل نمیشه که بهش اعتراض نکنم :|
حالا دکتری تو این اوضاع و احوال چی هست؟؟؟؟
شرمنده فلسفه این یکیو خودمم هنوز به درستی درک نکردم :)) .. برا خودم درک کردم :D .. اینو واسه اونایی میگم که فقط میدونن باید شرکت کنن :D

حالا اینا هیچی... اینکه تا دیقه نود منابع کنکور مشخص نیستن هم خودش داستان جالبیه :)
و بعدیش هم این دو نوبت شدنه کنکوره... یسری آبان یسری اسفند... خوب قربون شکلم برین همتون !! چرا اینو زود مشخص نمیکنید؟؟؟ الان هنوز معلوم نیس که امسال مثل پارسال کنکور آبان هم هست یا امسال حذف میشه!!!
هرسال یه تغییر... هر سال یه داستان!
اصلا هم جریان کجی زمین و رقصیدنه عروسی که (مثلا) من باشم نیستااا , ما به بدتر از ایناشم عادت داریم... اینا دیگه نمک زندگیه :||||



۹۵/۰۵/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

لامصب سریالو کلا باید چشم بسته دید یا تنهایی :)
پاسخ:
دقیقا
و خوب خیلی چیزاش لزومی نداره واقعا
 پس آمریکا؟
من یک ناهار به شما بدهکارما :)) رستوران رواق! منهتن :)) کباب داره مااااه
پاسخ:
دارم مسائل و دغدغه های مملکت رو بررسی میکنم :))
یه چیزی هست که میگه همه تخم مرغ هاتو تو یه سبد نذار... البته به نظر من تواین مورد اصن کاربرد نداره :دی ... یا این وری باید باشی یا اون وری... اما نمیدونم چرا به کار بردم اینو :دی
باورمیکنید اونقدر دغدغه ذهنی دارم که فقط دوس دارم یهو بپرم 5 سال دیگه بلکه به یه ثبات نسبی رسیده باشه همه چی

من مرید کبابم.. کباب باشه هرجا باشه :)) .. اصلا من به خاطر کباب میام تا نیویورک و برمیگردم :))
شایدم برنگردم :))
بمون بابا برنگرد منم یمخوام یه ماه از استاجریمو برم یکی از بیمارستانی نیویورک  :)) به امامزداه سید ریچارد قسمشون بدم دخیل سبز ببندم به سردر بیمارستان که جان عمه تان وقتی یو اس ام ال ای ها رو پاس کردم که مثل تراکتور هم باید بخوانم برایشان! دیگه قرو افاده نیاین همون تخصص افالو بدیم من با کله بیام همینجا کار کنم. 
پاسخ:
رفتنمون دست خودمونه اما برگشتنمون دست خداست.. اما ما همه زندگیمان اینجاست آخه :)
میگم واسه شما که فاند نمیگیرین ویزا چطوریه؟ .. مثلا میدونم الان اوناییکه واسه fall پذیرش گرفتن منتظر کلیرنس هستن... هرچندفک کنم تا الان ویزاهاشون اومده باشه .. آره دیگه مردادم تموم شد
ینی مراحل ویزا گرفتن به فاند و غیرفاند ربط نداره؟
اسم ریچارد منو یاد ریچارده سریال لاست میندازه و نوستالژیه جالبیه :)
ما هم همون مشکلات رو داریم ولی یه راههایی هم هست مثلا برای مرحله کلینیکال که فقط در خود ایالات متحده برگذار میشه باید وارد خاک آمریکا بشیم که دوستان با توجه به اینکه احتمال ریجکت ویزا هست از طرق ریسرچ پ.زیشن بدون پول :/ :/ :/ بخوانید حمالی مفتی برای یه پزشک آمریکایی وارد میشن .ه همه هزینه های زندگی و درس و ... به عهده خودمون میشه حدودا 90 هزار دالر برای اون یک سال. بعد در خلال اون امتحانم میدیم و کارای تبدیل ویزا. 
+ اون استاجریمو که اونجا بگذرونم راحتتره ویزاش البته چو بازم خدمات دهیه نه درس خوندن صرف.
پاسخ:
اون ریسرچ بدون پول خیلی بده که شهریه دانشگاه رو پوشش نمیده.. که حداقل هزینه زندگی باخودتون باشه.. 90 تا خیلیه
ایشالا دوره استاجری و اینترنی تون پلی میشه واسه مرحله های بهتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">