ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

چرا این هم اتاقیای جدید تموم نمیشن؟

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ

خیلی بده از در بیای توو و با صحنه یک کمد گنده دقیقا جلوی تختت مواجه بشی...

گاهی وقتا میگم که چرا من همیشه رعایت حال دیگران رو میکنم، چرا همش مواظبم که باعث مزاحمت و اذیت کسی نشم، چرا من خودخواه و پررو نیستم...چرا حتی وقتی کسی خوابه من حواسم به کوچیکترین کارام هست که یه وقت بیدار نشه... چرا

اما هیچوقت از این اخلاقم پشیمون نیستم... ترجیح میدم اینجوری باشم تا اینکه بی ملاحظه و بی فکر جلوه کنم...

بعد یه نفر هم بزرگترین چیزهارو رعایت نمیکنه... خانوم مثلا محترم هم اتاقی جدید اینکارو کرده... و من هم بهش گفتم که کمدش رو ورمیداره...

"ام" اصلا از این دختره خوشش نمیاد.. میگه یه بار بهم دستور داده برام غذا بگیر!!!!!!!!!! و اینکه همش میخواد بگه من الم و بلم و ازخود متشکره... منم که کلا همچین آدمایی رو حساب نمیکنم... امروزم که حالشو جا آوردم.. محترمانه و ریلکس حرف زدم اما جوری که حساب کار دستش اومد...


این لباسه رو امروز خریدم .. هرکی گفت چطوری باید پوشیدش بهش جایزه میدم :)))... هردفعه یه شکلی میره توو تن :)) ... این عکسی هم که گرفتم از پشت لباسه... منتها من فک کردم جلوشه برعکس پوشیدم دیدم جور درنمیاد :)))

کلا یه سری چیزای دیگم داره که هر دفعه دستت از یک کدومش میاد بیرون :)))

"وی" خیلی ازش خوشش اومد :دی


یه دوره ثبت نام کردم 2 روزه 550 تومن.. بعد استادم گفت اگه از طرف من ثبت نام کنید 110 تومن تخفیف میدن... الان چرا من باید 440 تومن بدم برا این؟ :)).. بجاش میتونستم واسه یه چیز دیگه بذارمش :دی

حالا شانس من زر هم داره میاد تهران... خوابگاه پیش من... میگم عسیسم من آخرهفته کلاس دارم میگه چیکارکنم دیگه وقت نشد :||| .. حالا عمری نمیومد الان یهو تواین موقعیت داره میاد...

اما بشدت خوشحالم :) ... بعداز مدتهاااا دارم میبینمش ... عشق منه... وای چقد دلم تنگ شده واسه اون روزا... کاش دوباره بشه که باهم باشیم...



+

"عکس رو حذف کردم"

۹۵/۰۵/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۶)

مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنون
همینجوری گرفتم 
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۹ گمـــــــشده :)
تو فکرم
که اون لباسو چطوری باید پوشید
:))
پاسخ:
به سختی :))
البته قلقش دستم اومد
من واسه لباس از خواهرام مشاوره گرفتم ولی خوب . :| 
شاید اصلا این وری نیست ! اون وری یعنی 180 درجه بچرخونش . :-؟
پاسخ:
یه دختر قطعا از یه پسر خوش سلیقه تره

میشه تنوع داد بهش کلا :دی
به راحتی میشه پوشیدش ‏!‏ جایزه مو بده میخوام برم ‏!‏ :دی
مبارک باشه :-‏)‏

پستتو خوندم یادم افتاد دوستم به من گفته بود کلاس پاراگلایدر ثبت نام کنم ‏!! خیلی دوس دارم برم، اما همش فراموش می کنم ‏!‏ :-‏"‏
پاسخ:
خیال میکنی راحته حضوری بیا ثابت کن :))

ببین پاراگلایدر عالیه... من دیوانه اینجور هیجانام... اتفاقا من یه شاگرد داشتم مربی پاراگلایدر بود بهم گفت هرموقع خواستی بگو بهت تخفیفم میدم... اما یکم سرم شلوغ بود نتونستم برم.. بعدا خواستم زنگ بزنم دیدم شماره اش حذف شده از گوشیم
اما اگه میتونی حتما برو.. خیلی خوش میگذره
اعصابت از بتن هست! خوابگاه با این آدمها؟
من کلا یک سال خوابگاه بودم اونم چون 15 هزار دلار پول خوابگاه رو داده بودم و پس نمیدادن وگرنه همان روز اول میرفتم آپارتمان. 
پاسخ:
اینا خوباشه .. با بدترش هم یجوری کنار اومدیم...
تحملم زیاده.. اما منم آدمم و یه جاهایی کم میارم....
خوابگاه تو حالت عادیش هم روو دل آدم غصه آوار میکنه، چه برسه اگه خودتم حالت بد باشه....
کلا خسته ام دیگه.... از همه چی...

+ آپارتمان گرفتن واسه پسرا خیلی راحت تر از دختراست.. دختر تو خوابگاه باشه بهتره تا اینکه خونه بگیره...
البته تهران رو میگم.. خارج از ایران متفاوت تره
به به، چه لباس قشنگی!
البته من وقتی رسیدم که نوشته بود:
+
"عکس رو حذف کردم"

در کل مبارکت باشه :)
پاسخ:
:))
آره حذفش کردم زود.. 
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">