ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

What is dead, may never Die

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

خسته از مردم شهر

خسته از اونکه تو میخوای بشیو ، من خودِشَم...


گفت شنبه بیا... اما چرا برم اصلا... میخوام راحت باشم.. داره بهم خوش میگذره پس چرا برم ..

حالم خوبه... دستمو زیاد فشار دادم پوستم داشت جر میخورد نزدیک بود خون بپاشه بیرون... حس خوبی میداد... تاحالا انقد محکم مشت نکرده بودم...

دیدمش... هم حالمو خوب کرد هم بیشتر حالمو بد کرد... اینکه چرا گذاشتم منو ازش جدا کنن... فقط نگاش میکردم... دوس داشتم بغلش کنم... حیف نمیشد... عوضش اون منو بغل کرده بود...

اما....

حتی اگر یک روز به عمرم مونده باشه... آخه من این مدلی ام... هرچیزی که میخوامو به دست میارم... برام مهم نیس چقد طول بکشه یا چه اتفاقایی بیفته یا زندگی چطور پیش بره... قبل از اینکه بمیرم و بشم یکی از فراموش شدگان قبرستون... من نمیشم یکی از اونا

بودن بقیه... میدیدن منو .. اما من نمیدیدمشون... من فقط عشقمو میدیدم.. محو دیدن اون بودم...


دکتر ت زنگ زد.... از امریکا برگشته... جوابشو ندادم... به همین راحتی... بی ادب نیستم...

خم شده بودم و از بالا داشتم عکس خودمو نگاه میکردم... نمیترسیدم یهو بیفتم توی لجن... آسمون رو هم از اون ور دیدم... درختارو هم دیدم... بعد دیدم که شاید لازم باشه گاهی وقتا قبول کرد... قبول نکردن خیلی بده.... گاهی وقتا باید فقط قبول کنی...



What is dead, may never die

But rises again, harder and stronger


۹۵/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

نبینم عصبی و ناراحتی ... :‏*‏
پاسخ:
قربونت برم
پستات جدیدا در هاله ای از ابهام نوشته میشن.:-)
پاسخ:
خودم هم توی هاله ام
چیزی دیده نمیشه...
بغلش کن بغل کردن خیلی خوبه :) بعدا حسرتشو میخوریا از ما گفتن بود:)
پاسخ:
اینی که میگم بغل کردنی نیست... مشکل اینجاست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">