ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

victim OR victor

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

چرا آدم میره اپیلاسیون و دقیقا همون لحظه یاد صحنه های خون و خونریزی گیم آو ترونز میفته؟؟

با آز رفتیم برای تولد خواهرش طلا بخریم.. از اون ور هم رفتیم سمت دانشگاه سابق... یه مانتو دیدم خیلی دوسش داشتم خیلی ام ساده بود.. ولی واقعا هیچیییی نداشت الکی گرون بود.. مشکی هم میخواستم.. نمیدونم چرا جدیدا هروقت میرم مانتو مشکی بخرم عوضش یه مانتوی کرم، یا لیمویی یا سفید میخرم :||||| .. الان کمبود مانتوی مشکی گرفتم..
این چندروز 3 برابر خودم غذا خوردم :|||||... هرچی میدیدم میخریدم میخوردم :))... هی میخواستیم بریم فیلم فروشنده رو ببینیم آخرشم وقت نشد ... هیچ جا به اندازه موزه سینما برامن نوستالژیک نیست... اونجاهم درحال خوردن بودیم اما یه فیلم نرفتیم ببینیم :))
دیروزم که رفتم یه جایی کار داشتم... همه خیلی casual پاشده بودن اومده بودن سرکار :)) .. آدم حس خارج بودن بهش دست میداد :))... نمیدونم چرا خانومه جوری حرف میزد که انگار من ماشین دارم :|||...  قیافه من شبیه اوناییه که ماشین دارن؟؟ :|| .. آو کورس بله :)))) ... میخواستم بگم داداش اشتباه فهمیدی :))))) ... ولی جدی در آینده نزدیک حتما میخرم ... واقعا تو تهران بدون ماشین خیلی سخته... مخصوصا اگر که مسیرش تاکسی و اتوبوس هم نداشته باشه... چرا مردم از وسایل عمومی استفاده نمیکنن؟؟ ... میتونم بشینم 6 صفحه درمورد اینم حرف بزنم اما نمیزنم!

وقتی کارم تموم شد و داشتم برمیگشتم داشتم فکر میکردم الان چطوری باز ماشین گیرم بیاد و برگردم و چقد حالا راه برم و چیکار کنم و اینها... هوا هم گرم شده بود و داشت نزدیک ظهر میشد... خلاصه کلام میخواستم غر بزنم... اما یکم فکر کردم و دیدم خوب که چی؟؟؟ تصمیم گرفتم با اون نسیم یواش خنکی که هنوز از صبح مونده بود و هرازگاهی بهم میخورد خوشحال باشم و یه جور دیگه به خیابونی که باید پیاده طی میکردم تا به ماشین برسم نگاه کنم و هندزفری مو گذاشتم تو گوشم و همراه با آهنگ میخوندم و تو دلم عمیقا معتقد شدم که این یک قدم زدنه داوطلبانه و لذت بخشه...

همیشه سعی میکردم آدمای مثبت رو دور و بر خودم داشته باشم...
نمیتونم توی بحثایی که صبح تا شب درمورد اینه که فلانی شوهر کرد و منم شوهر میخوام و ای داد و بیداد شوهر باشه کوفت باشه ، یا مثلا وای چقد من افسرده ام و بدبختم ، یا مثلا وای چقد اینجام درد میکنه چقد اونجام درد میکنه و حتماااا فلان مریضی رو دارم ... و بحثایی از این قبیل شرکت کنم و حس منفی دریافت کنم...
به خودیه خود ازدواج کردن و دوس داشتن و عاشق کسی بودن بد نیس...
به خودیه خود درد و دل کردن بد نیست و هرکسی که بیاد درد و دل کنه رو نباید پس زد چه بسا اینکه من خودم بهترین و قابل اعتماد ترین شنونده و کمک کننده برای دوستام هستم و هیچوقت عزیزانم رو تنها نمیذارم ...
به خودیه خود نگران سلامتی بودن بد نیست چه بسا من هم از فشارخون و سرطان و ms و غیره میترسم و گاهی هم ممکنه از سردرد و کمر درد غر غر کنم...
بحث چیز دیگریست عزیزانم... آدم های غرغرویی که از زمین و زمان بد میگن وخشم و نفرت و ترس و ناراحتی و غیره ازخودشون ساطع میکنن غیرقابل تحملن...

یک ویدئوی 5-6 دقیقه ای دارم از randy gage ...هروقت احساس میکنم نیازه که دوباره ببینمش، میبینمش... خلاصه حرفاش اینه که احوالات ما اعم از حال خوب، حال بد، درآمد، موفقیت و غیره برآیند 5 نفر از افراد نزدیکمون که باهاشون در ارتباطیم، هست... میگه که این افراد رو با دقت انتخاب کنید...
زیاد دوس ندارم برنامه های زندگیم رو با detail اینجا ثبت بکنم... نه اینجا و نه هیچ جای دیگه.. برنامه ریزی های روزانه و سالانه مو روی کاغذ مینویسم...
بعضی از دوستانم رو واقعا دوس دارم اما متاسفانه باید ارتباطاتم رو باهاشون محدود کنم...خودخواه نیستم چون دلم میخواد اطرافیانم هم بامن هم مسیر بشن.. اما این انتخاب اوناست...
...i can be a victim or i can be a victor


۹۵/۰۶/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۶ گمـــــــشده :)
دارم به 5 نفری که اطرافم هستن فکر می کنم
خواهرم
پدرم
مادرم
برادرم
دوستم
رئیسم
شدن 6 تا
:|
پاسخ:
خوب میشماری :))

+
مثلا اگر که خواهرت ازدواج کرده و کمتر میبینیش فکر نکنم حساب باشه..
بطور مثال میگم
منم سعی میکنم از افراد منفی دوری کنم چون تاثیرشونو رو ذهنم میذارن. مثلا توو همین اینستاگرام یسری ادمای مثبت بین رو فالو کردم که تاثیر مثبت بگیرم حتی توو همون چند دقیقه ای که توو اینستام:-)
پاسخ:
کار خوبی میکنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">