ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

واسه دوست شدن بامن این کارا جواب نمیده

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ب.ظ

امروز همه گوشیم پاک شد داشتم سکته میکردم... حالا عکسا و فیلمام مهم نبودن... یه چیز دیگه داشتم که خیلی خیلی مهم بود.. عزیزترین چیز تو گوشیم بود که دومی هم نداشت و نمیتونست داشته باشه... قابل جبران نبود... اما خداروشکر دوستم یه روشی یادم داد همه چیو برگردوندم ... نه که من خیلی به گوشی و کامپیوتر واردم ، واسه همون :))))))... اینجا نوشتم که یادم بمونه :)



موهام رو بعداز مدتها از فرق وسط بودن به کج تغییر دادم... و هم اتاقیام متفق القول گفتن wow چقد ناز شدی :دی
هیچوقت آبمیوه میکس آناناس و نارگیل نگیرین... به حدی بدمزه اس که دلم نمیخواد ازش بخورم...
کره بادوم زمینی خریدم صبحا بخورم وزن اضافه کنم :|

رفتم از این سبزی خوردنای بسته بندی بخرم، به پسره میگم میشه برام بیارین، یه نگاه بهشون میندازه میگه نه، تازه نیستن نخرید :)).... خیلی خوبن این سوپری روبرو خوابگاه :))

این دختره هم اتاقیمون ف چقد پرروئه... اون روز داشت گریه میکرد... منم اصن محلش ندادم :)))) .... اصلا نگاشم نکردم... واسه خودم از یخچال چیز میز درآوردم بخورم... نه نگاش کردم و نه ازش پرسیدم چی شده... دید محلش نمیذارم خودش برگشت گفت فلانی جوووون میشه لطفا از تو فریزر یکم یخ بریزی تو نایلون بهم بدی پام پیچ خورده؟؟ خودم نمیتونم از تختم بیام پایین... ببخشید توروخدااا ...
من هنگ کردم که این چقد پرروهه چطور رووش میشه!!!!!... به من دستور میده!!!!! میخواستم بگم خودت پاشو وردار... حالا خوبه اصلااا بهش روو نمیدم جواب سلامشو هم به زور میدم ...
اما چون داشت گریه میکرد هیچی نگفتم و از کیسه فریزر خودم ورداشتم و یخ درآوردم انداختم توش بهش دادم ... حتی ازش نپرسیدم پات چی شده... فیلمش بود میخواست خودشو واسه من لوس کنه بلکه دلم براش بسوزه

فک میکنه اینجوری بهم نزدیک میشه و ازش خوشم میاد... نخیر... عزیزم ازت خوشم نمیاد
من یه نفر (مثل خودم) اینجوری برام قیافه بگیره من دوبل براش قیافه میام.. اما نمیدونم این چرا از روو نمیره!!!... باباجان یکم کلاست رو حفظ کن...
ایشششش

۹۵/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

۱۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۸ محمد آذرکار
👌
پاسخ:
؟
:|
:)
من هلاک این ایش کشدار آخرتم !! :دی
پاسخ:
میبینی آدمو به چه کارایی وادار میکنن خواااهر؟ :دی
سلاممممممممممممممم

باز اومدم دیدم نیست پُسته! مچت رو گرفت؟؟؟

آبروی جفت مون که نرفت پیشش؟؟؟

چه خبرا؟؟؟ ظاهرا طبق پستات همه چی خوبه!!!
پاسخ:
سلام ملیکا جونمممممم :(((
کجایی چرا اصن نمیاااااااای

خوبی
آره میگفت رمزو بده منم ورداشتمش...

نه همه چی خوبه عزیزم.... مرسی
امروز همدیگه رو دیدیم :دی
چندساعت باهم بودیم :)

از جی بگم؟؟؟ خیلیییی زیاده داستانا :)
تو بپرس تا بگم برات چیا شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">