ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

1. از بس که فقط در و دیوار اتاق رو دیدم دیگه کارم به جایی رسیده که وقتی یادم میفته که بعضی روزا قراره صبحها برم دانشگاه قند تو دلم آب میشه!!!!!... یکی نیس بگه دانشگاه رفتنم دیگه ذوق کردن داره؟؟؟ یه همچین انسان قانع و طفلکی هستم :دی

درنتیجه در این راستا باید بگم که: امروز خیلی خوش گذشت :))) .. :D .. :|


2. این sci-hub رو بیچاره کردم... البته خودمم همچین خوش به حال ام نشده... اما خدا پدرشو بیامرزه واقعا

دکترپن امروز میگفت یکی از دانشجوهای دکترای پردیس البرز دانشگامون بهش پیشنهاد نوشتن کتاب داده، دکتر پن هم رزومه شو ازش خواسته، دیده طرف سال سوم دکتراست 36تا کتاب نوشته تو 3 سال... گفت بهش جواب دادم تو یک خائنی و من حتی نمیخوام ببینمت چه رسد به اینکه باهات همکاری بکنم...

دوسش دارم دکتر پن رو... کاش همه مثل ایشون اخلاق مدار بودن... البته اونم ایرادات کوچولویی داره ها نمیگم نداره بهرحال همه یه ایرادی دارن، اما بینش و اصول و منش و اخلاق و سبک کلی ش رو دوس دارم.


3. چندماه پیش یه 4-5 تا کتاب از کتابخونه دانشکده گرفته بودم اما وقتی داشتم میرفتم خونه یادم رفت کتابارو تحویل کتابخونه بدم خلاصه یه چندماهی موند :|... درنتیجه الان نزدیک به 40 هزارتومن جریمه خوردم :||||||||... خوده کتابارو میخریدم ارزون تر درمیومد :||||

با این حال از روو نرفتم و امروز بازم 4 تا کتاب امانت گرفتم :)))))))))))


۹۵/۰۶/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۵)

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۳ هولدن کالفیلد
بحران اخلاق مداری تیتر یک پست به شدت جنجالی از این جانب بود :|
پاسخ:
واقعااا؟؟ یادم نمیاد... آره فکر کنم همچین چیزی نوشته بودی ببخشید حواسم نبود..
اما مگه فرهنگ لغت انحصاری هولدن هم اومده؟؟ :))

عوضش کردم... اتفاقا این دومی قشنگ تر شد بیشتر دوسش دارم :)
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۷ هولدن کالفیلد
برو بابا :))
پاسخ:
نمخوام
:|
سلاااام.
من نفهمیدم چرا دکتر پن گفته تو خاینی؟ینی چون در مدت کوتاه این همه کتاب نوشته ینی درنتیجه کتاباش کیفیت ندارن؟
پاسخ:
سلام :)
بله... میگفت دیدم سالی 12 تا کتاب.. یعنی ماهی 1 کتاب... مشخصه که از این وردار از اون وردار هست! .. یعنی چی که همچین کتابی رو وارد بازار میکنی؟؟
واقعا هم مسخرست ماهی 1 کتاب دادن!!!! ... واضحه چی هست دیگه...
یا خیلیا هستن یهو میبینی 40 تا مقاله میدن تو مدت کوتاهی!! خوب یعنی چی اینا!!... استادا هم که ماشالا خوششون میاد از دانشجوی دستگاه چاپ مقاله .. میخوان بی عرضگی خودشون رو با این چیزها پوشش بدن و بالا بیان.
کم هستن افرادی مثل دکتر پن.
کلا با سمبل کاری مخالفه دکتر پن... از مکانیکی درس خوندن بدش میاد
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۲ گمـــــــشده :)
40 هزار تومن
کتابا رو می خردی تقدیم می کردی بهشون دیگه
:|
پاسخ:
نه کتاباش خیلی پاره پوره بودن، ترجیح میدم همون جریمه شو بدم خودم برم نو شون رو بخرم :دی

فکر کنم بری باهاشون صحبت کنی، اون جریمه رُ بیخیال شن !

بعدشم مگه از تو سایت نمیشه تمدید کرد زمان امانت کتابُ ؟!

پاسخ:
واقعا؟؟؟؟؟ میپرسم پس

چرا میشه... مریم مشکل اینجاست من 3-4 بار تمدید کردم :)))) حتی آقائه واسم پارتی بازی کرد چون بعداز یکی دوبار تمدید باید کتاب رو به مدت 48 ساعت تحویل بدی و دوباره از نو بگیری.. اما من بدون وقفه تمدید کرده بودم..
کتابارو از اسفند و فروردین گرفته بودم دیگه حساب کن :||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">