ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

frozen ، ال، س و اون دختره که اسمشو نمیدونم :|

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

1. تو حیاط خوابگاه بودم، یه دختربچه دیدم.. فکرکنم دختر یکی از کارمندا یا خدماتیای خوابگاه بود داشت باخودش آواز میخوند و میپرید این ور اون ور.. شعره یکم آشنا میومد... یادم اومد تو انیمیشن Frozen شنیدمش... یعنی دختربچه 7-8 ساله این کارتون رو دیده!

من که دلم نمیخواد بچه ام تو این سن از این کارتونا ببینه...


2. از کسایی که موقع حرف زدن باهام اسمم رو میگن خوشم میاد اما خودم دوس ندارم اینکارو درمورد بقیه انجام بدم :)) ... مثلا س از بچه های اتاق بغلی هروقت منو میبینه میگه: سلام فلانی چطوری خوبی؟؟ درحالیکه من هیچوقت اسم آدمارو موقع حرف زدن نمیگم مگراینکه دوسشون داشته باشم..

درواقع فکرمیکنم اینم یه مدل صمیمیته... احتمالا درمورد همه همینجوریه...


3. دو شب پیش س (همین شخصی که تو مورد بالا بهش اشاره کردم) اومد اتاقمون شیرینی اولین حقوقش رو گرفته بود آورد دورهم چایی خوردیم... یه 7-8 نفری بودیم... بعد ال درمورد یکی از دوستاش گفت، که با فلانی ازدواج کرده و خلاصه بحثای خاله زنکی این شکلی :)))) ... بعد حالا همه نظر که ای باابا چرا ازدواج کردن و بهم نمیخورن و حتما به طلاق(!) میکشه کارشون بعدا و اینها!!!!... گفتم عزیزانم حالا کاریه که شده :)))) خداکنه خوشبخت باشن بیایین مثبت فکر کنیم ...

والا

خلاصه بحث از ازدواج دوست ال به طلاق برد پیت و آنجلینا جولی کشید :))))))))))))))))))))))))


4. یه دختره هست 5-6 تا اتاق اون ور تر از ماست، بعد درطول روز هرموقع منو میبینه خیلی گرم سلام میکنه!!!!!!!!

ینی روزی قریب به 5-6 بار بهم سلام میکنه :||||||||... دوس دارم دیگه وقتی میبینمش سقفو نگاه کنم سوت بزنم :))))).. آخه مگه داریم روزی چندبار سلام؟؟؟ :))

دلم هم نمیاد بهش بی محلی کنم :))



5. "ال" یه ایرادی داره که یه مبحثی رو صدبااااار تکرار میکنه :((( ..بعد آخرشم از من میپرسه: درست میگم؟؟؟؟ :(((

و من هربار باید براش با دلیل و برهان توضیح بدم... انگار فقط دوس داره تایید من رو بشنوه تا آروم بشه...

اما اینا باعث نمیشه که من همچنان دوسش نداشته باشم ...

۹۵/۰۷/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۲)

سلام
آرزوی موفقیت و پیروزی را برایتان دارم .

ممنون
پاسخ:
سلام
راحت باشید تبلیغ کنید
بخیل نیستم!

البته بنظرم اگر که محتوای کامنتتون مرتبط با وبلاگتون باشه بهتره تا اینکه از این روش استفاده کنید.
۰۹ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۲ هولدن کالفیلد
من رفتارت در مورد سوم رو ببینم، قشنگ امکانش هست بزنم فک مکت رو بیارم پایین :|
پاسخ:
اعصاب نداری :|
نظرت چیه این حرکتو روی اونی که میشینه درمورد ازدواج و انتخاب و زندگی شخصی بقیه تز میده، اجرا کنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">