ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

تاج زرین...

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ
بعضی وقتا میگم اوکی مثلا فلان مشکل پیش اومد شاید خیری بعدش هست.. شاید راه رسیدن به اون خیر اینه که اول به این مشکل بربخورم... نمیدونم چرا .. اما عمیقا از بابت اینکه قراره برام چیزای خوب پیش بیاد اعتقاد دارم... نمیدونم شایدم خودم رو تو اونجور مواقع فقط دارم دلداری میدم...
مثلا فک کن پول از دست دادی فک کن مریض شدی، شاید تو اون مریضی چیزای خوبی قراره گیرت بیاد... شاید مثلا بهترین آدمای زندگیتو بهت هدیه میده... شاید مثلا پولی که نداری جلوی فلان حادثه رو قراره برات بگیره... اینارو صرفا دارم به عنوان مثال میگم... 
هیچوقت نگفتم شاید امتحان باشه... راستش من اینو امتحان نمیبینم... بیشتر خوبی میبینم... میگم خدا هیچوقت بد نمیخواد برام... و حتما آخرش خوبه...
بخاطرهمینم هنوزم منتظرم ببینم دیگه چه سورپرایزهایی برام داره...
نمیدونم! ... شایدم زیادی همه چی رو میندازم گردن خدا تا خودمو راحت کنم... شایدم زیادی اعتماد به نفسم بالاست و خودمو پیش خدا تحویل گرفتم :)

خدایا میدونم بنده پرفکتی نبودم، اما تو همیشه همینجوری بهم نیم نگاه داشته باش.... البته یادت نره من اونقدرام قوی نیستماااا... :)
بالاخره من و تو یه فرقی باید داشته باشیم...

۹۵/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱)

خلاصه که زیاد بهش فکر نکنین
بیخیالی طی کنین
پاسخ:
اوهوم ... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">