ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

شور و حال کودکی :)

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

دیروز رفتیم جنگل .. یه درخت توت خیلی بزرگ کنار رودخونه بود.. در ارتفاع 4-5 متری بالای رودخونه... دستکش یکبار مصرف هم همراهم بود.. اما خودم عمدا دستم نکردم .. دوست داشتم دستام رنگی بشه.. تا هروقت نگاشون کنم لذت ببرم.. یه دونه توت میچیدم هی انگشتای ارغوانیمو نگاه میکردم و از اینهمه زیبایی که خدا درست کرده ذوق میکردم... بعد باخودم میگفتم اصلنم خجالت نمیکشم اگه فردا پس فردا با این انگشتای رنگی جایی برم :))

ولی حیف عمر این خوشیم زیاد طول نکشید.. همین که رسیدم خونه و دستامو شستم رنگش رفت :|||.. چرااا؟؟ یادمه قبلنا رنگش تاچند روز میموند که.. از دستم عکس گرفتم منتها اینجا نمیذارم :p

بعداز مدتها یه خوشگذرونی درست حسابی بود برام :) .. البته اگه در آستانه برگشتنم به تهران، این آهنگ هم مزید بر علت نشه و اشکمو درنیاره!


+ فن آقای افتخاری نیستم اما این آهنگش خیلی زیباست ..

رنگ گل جمال دیگر در چمن داشت / آسمان جلال دیگر پیش من داشت..

Alireza Eftekhari - koodaki


۹۶/۰۳/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)