ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

ای مبتذل :|

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ

شاعر میگه که آره معشوقمو بوسیدمش و این صحبتا, دیگه نمیترسم جهان به پایان برسه و فلان, چون من سهممو از این دنیا گرفته بودم و بهمان..


خب *** ***

******  ***** :|

کل عشق و دنیات تو همون بوس خلاصه میشد؟ نه واقعا میخوام بدونم.. ریلی؟ ینی چشماش مهم نبود؟ قلبش مهم نبود؟ وجودش مهم نبود؟ حالا درسته بوسیدن یکی از قشنگ ترین ساین های دوست داشتنه ولی خب

مثلا میتونستی بگی نگاهش کردم عطر تنشو بو کردم, دیگه نمیترسیدم دنیا بترکه و اینها...

یا مثلا باهم رفتیم کباب خوردیم , دیگه نمیترسم زلزله 7 ریشتری تهرانو نابود بکنه که بکنه...

یا مثلا باهم تو دامنه کوه های آلپ هایکینگ کردیم, دیگه مهم نیس اگه وقتی برگشتیم ایران تو هواپیما سقوط کنیم..



+اون قسمت های ستاره دار رو الفاظ +13 به کار برده بودم که وقتی رفتم اسم شاعرشو سرچ کردم دیدم بدبخت 77 سالشه فلذا از خیرش گذشتم... میبخشمت ای شاعر :|

+ شعر اصلی: بوسیدمش, دیگر هراس نداشتم جهان پایان یابد, من از جهان سهمم را گرفته بودم...


۹۶/۱۰/۱۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۴)

۱۵ دی ۹۶ ، ۰۱:۵۳ سولانژ ...
طنز پرداز نایسی میشی! خوشم اومد ... واقعا شاعر پیش خودش چی فکر کرده؟!
حیف چشم و دل یار نبود؟! فقط بوسه؟! شایدم خواسته مخلص کلامو اشاره کنه دیگه همشو تو بوسه بیان کرده :)))
پاسخ:
فدای تو :D
آره از آرایه ایجاز استفاده کرده یحتمل :))
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۰ حامد سپهر
دیگه تو سن 77 سالگی همون یه بوس هم به آدم نرسه باید ب...اشی تو این دنیا
پاسخ:
نه خب الان 77 سالشه
نمیدونم تاریخ شعر مال چه وقتیه
۲۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۰ Faber The Great
وقتی بوسشو داری، یعنی همه چیزشو داری :)
پاسخ:
از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم :/
سلام 
😝احتمالا شاعر اون لحظه حالش خوش نبوده و تو اون بدحالی یه چیزی گفته خودشم نفهمیده چی گفته 

پاسخ:
سلام
حال بدش مستدام :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">