ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

سهم هرکس اندازه لیاقتش

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

من هیچوقت تاکسیای پیکان رو سوار نمیشم چون لباسام بو میگیره.. ولی این بار دلم سوخت.. سوار شدم و از قضا بو نمیداد (البته فکر نکنید مثلا تاکسیای دیگه بو نمیدن، چرا من پرایدم سوار شدم بو فاضلاب میداده :| ) داشتم میگفتم.. بو که نمیداد هیچی، کلی هم باشخصیت بود رانندش.. یه مرد حدود 60 ساله.. درکل خدا حفظش کنه واسه خانوم بچه هاش..


امروز دوباره یه پیکان بوق میزد و با دستش به سمت مسیر انقلاب اشاره میکرد... دیدن این تراکم از پیکان اونم توی دو روز عجیبه یکم.. این بار هم دلم سوخت و سوار شدم.. از کنار هر عابری رد میشد با صدای خیلی بلند میگفت انقلااااب.. آخرسر گفتم آقا میشه یواشتر داد بزنید؟ گفت باشه.. بازم دلم میسوخت همچنان.. با اون رانندگیش و ترمزهای ناگهانی و سر و ته شدن اعضا و جوارح بدن درنهایت چهار راه فاطمی پیاده شدم.. ینی یک مسیر ده دیقه ای پیاده رو با تاکسی اومدم.. پول خوردم هزار و 350 بود بهش دادم و پیاده شدم.. دیدم داره با همون صدای نکره داد میزنه خانم خانم.. برگشتم سمتش.. گفت اینکه هزار و 350 .. گفتم آره خب! گفت نه 1600 میشه.. منم گفتم از خیابون 20 ام امیرآباد شمالی تا انقلاب کرایه 1600 میشه.. من که یه دونه چهار راه کلا سوار شدم پس هزار و 350 معقول که هیچی، زیادم هست.. پررو بازی دراورد و منم چون دیدم بدبخته گفتم باشه 10 تومنی میدم خورد کن. گفتم ولی راضی نیستما، واسه اون دنیات خوب نیست.. گفت گور بابای اون دنیا :||| گفتم واسه خودت میگم درکل.. پولو دادم و اومدم..

درکل من آدم لارجی هستم ولی حرف زور رو برنمیتابم.. مثلا اونسری N تومن غذا خریدم دادم به دستفروشای تو پیاده رو.. ولی راننده تاکسی بخواد 500 تومن اضافه بگیره شاید درنهایت بهش هم بدم ولی قبلش چپ و راستش میکنم :)))

بعد تو راه داشتم فکر میکردم اگه از کسایی که تو یه مسیری از زندگی درحال امتحانن فاکتور بگیری (مثلا شخص اول درحال امتحانه شاید) دیگه بعضیا واقعا حقشونه تا آخر عمر بدبخت بمونن چون خودشون باعثش هستند.. همین


۹۶/۱۱/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۳)

سلام.
تهران تاکسی کورسی چنده؟کنجکاو شدم.
پاسخ:
سلام نیلوفر
بستگی داره به فاصله
مثلا یه کورس ممکنه 5 هزار باشه یه کورس دیگه 1000
مثلا من از خوابگامون تا دانشکده مون پیاده ده دیقه است.. با تاکسی 2 دیقه حدودا.. اونو هزار میگیرن.. اصولا همینکه سوار تاکسی بشی هزارتومن استارت باید بدی حتی اگه صد متر جلوتر پیاده شی.. کمتر از 1000 نیست
حالا اگه آدرسای اینجارو بلد باشی دقیقتر برات قیمتارو میگفتم که بدونی هر مسیر چقده
اهان.ممنون.
اخه مثلا شیراز کورسی 500 هست.یعنی از یه فلکه تا فلکه بعدی یا از یه خیابون و چهار راه تا خیابون بعدی.حالا میخواد خیابونه دراز باشه میخواد نباشه.
پاسخ:
چه خوب!
من بیام شیراز زندگی کنم :))
درکل من تاحالا شیراز نیومدم خیلی دوس دارم بیام.. حاج آقامون مسافرت شیراز رفتن خیلی خوشش اومده بود
عه چه جالب واقعا نیومدی شیراز؟!
کاش بتونی اردیبهشت بیای.مطمعنا خیلی بهت خوش میگذره واقعا ادم باید یه شهرای تاریخی مثل شیرازو ببینه، تخت جمشید و...
ایشالله هرچه زودتر فرصتش پیش بیاد و بیای و حسابی بهت خوش بگذره.

پاسخ:
آره بیش از نصف ایران رو دیدم ولی شیرازو هنوز نه :))
شنیدم تو بهار بوی بهارنارنج میده خیابوناش :)
حتما میام در فرصت مناسب.. مرسی دوست جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">