ماراتن تا موفقیت

ماراتن تا موفقیت

اگه بگن کدوم فیلم یا کتاب درواقع داستان زندگی تو هست میگم کتاب "تیزهوش" از هرمان هسه.
البته این کتاب شرح زندگی گذشته من هست که ازش عبور کردم.

بایگانی

آخرین مطالب

حتی بانک و همراه اول هم اشتباه میکنن :))

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ

تقریبا اکثر افراد تاریخ درست تولد من رو نمیدونن

در اکثر موارد از خرج انرژی و توجه زیاد برای اطرافیان ثمره ای دریافت نکردم.. برای تولد دوستم آز رفتم گوشواره طلا خریدم که بهش بدم.. تولد اون یک ماه دیگه است.. بعد دیدم اون حتی تولد منو یادش نیست که فقط یه تبریک خالی بگه حالا.. کادو نخواستم! نیازی هم نداشتم.. البته هرسال همینطوره.. و یقین دارم هنوز بعداز 10 سال فکر میکنه 23 خرداد تولدمه..

بنابراین گوشواره هارو یحتمل به کسی دیگه هدیه کنم... آز هم اگه واسه تولدش جشنی چیزی بگیره شرکت نمیکنم.


مهم نیست برام ها.. باورکن روز تولدم اصلا با همکار و رئیس خارجیم بازار آهن تهران بودم تو گرما تشنه و گشنه داشتم تجهیزات واسه پروژه میدیدم و خودمم اونقد مشغول بودم که بهش فکر نکردم... ولی خب اینکه هنوز افراد درجه یک زندگی آدم فکر کنن تولدت 1 خرداد، یا 3 خرداد و یا حتی 23 خرداده! آدم رو به فکر وامیداره.

End of story.



۹۷/۰۳/۰۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
شاداب :)

نظرات  (۱۰)

تولدت مبارک :)
پاسخ:
مرسی
حالا کدومشه دقیقا؟؟:))
تولدت مبارک خانوم خرداد ماهی بهترینهارو براتون آرزو دارم
پاسخ:
گزینه هیچکدام!
ممنونم همچنین
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۸ معلوم الحال
آخ آخ آخ
قربون مظلومیت خردادیا برم .
بگید چندمید تا خودم هر سال بیام بهتون تبریک بگم :(( 

منم هیچ کس یادش نبود! بجز مادرم و پدرم. 
واقعا لعنت به من که تاریخ تولد همه رو حغظم. حتی دوستای دوره چارساله دبیرستانم رو
پاسخ:
شمام خردادی هستین؟ چندم؟

من مامانم اینا هم یادشون نبود :|
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۸ معلوم الحال
دوم خرداد
بقول دوستم فقط بانکا یادشونه که پول پیششون داری. اونم بعضیاشون :))

نگفتید شما چندمید؟ 
پاسخ:
منم :|||
تا حالا یه دوم خردادی ندیده بودم :||||

نمی‌دونستم گذشته یا نه
اما می‌دونستم خرداد‌ماهی هستی
گفتم که اگر گذشته بیش‌تر از این بیات نشه
اگر نگذشته که پیشاپیش تبریکی باشه :)
پاسخ:
مرسی خیلی لطف دارین 
خب حالا نمیگی ریا نشه؟ جدی چندمه ما یادمون میمونه بگو
پاسخ:
روز تولد که ریاکاری نداره.. مهم ساله
خارجیای شرکت همه میگن 21 سالمه.. منم چیزی نمیگم بهشون که ریا نشه :))

+ ارجاع میدم به پاسخ کامنت معلوم الحال
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۷ معلوم الحال
خب من از همین جا تبیک عرض میکنم خدمتتون :) منم یه دوم خردادی از نزدیک ندیده بودم دی:

اجازه بدید این شعر رو تقدیمتون کنم:
 چه حالی می کنم وقتی
 پر از آشوب و بیدادی
به ویران کردنم بنشین 
چقدر ای عشق، خردادی!
ناصر ندیمی

زندگی تون سرشار از عشق و خوشبختی :) امیدوارم امسال به تک تک آرزوهای قشنگتون برسید 
پاسخ:
پس عشق هم خردادیه
منم به شما تبریک میگم
همچننین
اخه دیدم دو نفر پرسیدن جواب ندادی گفتم شاید مخصوصا نمیگی.
حالا جدی 2 خرداده؟حس میکنم نیست 2 خرداد.چون هی میپرسن هی نمیگی. D;

پاسخ:
آره باورکن 2 خردادم :)) بیا.. الان گفتم
آخه دوس ندارم بقیه رو معذب کنم فک کنن باید بیان حالا هی تبریک بگن هرسال
همون خانواده و افراد درجه یک ازشون باید توقع داشت فقط
سلام تولدتون مبارک
 ببابا چه پولدارید شما، تو این گرونی طلا ، کادو اونم نه برا مامان،   برا رفیق : طلا!!!!
 اونوقت من دارم حقوقم جمع میکنم یه جوری بشه هم بار مامانم هم برا  خودم طلا بخرم :)) که هرجور حساب میکنم کم میاد. مجبورم دور بعدی بذارم بار مامانم.

شوخی کردم.

ببخشید سوال  اگر دوست داشتین جواب بدین ممنون

رشته اتون چیه ؟ شرکت تون خصوصیه ؟ رشته تون به شغل تون ربط داره؟
 من تهران نیستم 
میخواستم ببینم میشه نمایندگی شو توی شهرستان در یه استان مرزی گرفت؟
پاسخ:
سلام 
ذوق میکنم وقتی خواننده های خاموش برام کامنت میذارن :d
مرسی بابت تبریک
بیشتر دست و دلبازم تا پولدار :))
میبینین چه دوست خوبی ام؟ :d کیه که قدر بدونه


رشته مو راستش هیچوقت اینجا نگفتم
بله خصوصیه ولی با دولتی هام در ارتباطیم
رشته ام به شغلم ربط داره. بله
توی امریکا اروپا کانادا آسیا شعبه داره... تو ایرانم یه شعبه داره.. شاید شهرای دیگه پروژه انجام بدیم اما نمایندگی نه
خواهش میکنم عزیزم
گوشوارهاتو بده من بدم یکی که گوشواره نداره   ما که تولدمون فقط بانکایی که قسط پرداخت می کنیم یاد شون باز خوبه خودت یادته 
پاسخ:
به کی؟ نیازمنده؟
آدم خودش یادش باشه فایده نداره.. مهم بقیه ن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">